فرمانده انتظامی فارس افزایش رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس را دو نتیجه مهم اجرای طرح مکنا در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 14 August 2017
تابناک فارس نقل از صدا و سیما:فرمانده انتظامی فارس در مراسم افتتاح ساختمان مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح مکنا( مدیریت کیفیت ناجا) ، استان فارس پیشتاز است و رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس را در پی داشته است .
 سردار گودرزی افزود: پس از اجرای طرح مکنا در فارس ۲۰ درصد تقدیر و تشکر مردم از نیروی انتظامی افزایش داشته و این موضوع نشان دهنده احترام به حقوق شهروندی در مراکز پلیس است.
فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۱۶ گزارش مردمی به مرکز ۱۹۷ ارائه شده که ۹۰ درصد آن تلفنی و ۱۰ درصد حضوری بوده است ، گفت: در ۴ ماه ابتدایی امسال نیز ۴ هزار گزارش مردمی توسط این مرکز ثبت شده که شامل انتقادات، پیشنهادات و تشکر از عملکرد پلیس است.
سردار گودرزی گفت: ۷۸ درصد از گزارشاتی که به بخش راهنمایی و مشاوره مرکز ۱۹۷ ارائه شده به مصالحه انجامیده که این میزان ۳ درصد از میانگین کشوری بیشتر است.
 ساختمان مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی فارس ۱۹۷ که در قالب طرح مکنا با ۲۰ میلیون تومان هزینه مرمت و ارتقای کیفیت یافته صبح امروز به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار