نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:امروزه برخی از کشاورزان فارس برای کسب رتبه نخست کشوری در تولیدات گندم با زمین مبارزه می کنند.
کد خبر: ۴۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 16 June 2015
ظهر سه شنبه آیت الله اسد الله ایمانی در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان فارس بیان داشت:متاسفانه برخی از تفکرات حاکم دراستان به گونه ای است  که برای اول شدن در تولیدات گندم و دیگر محصولات کشاورزی حاضر هستیم هزینه سنگینی را پرداخت کنیم و برای کسب این عنوان با زمین در حال مبارزه هستیم.

امام جمعه شیراز با اعلام اینکه واقعیت های نظام آفرینش بر این اصل شکل گرفته  که چنانچه به دنبال  امرا معاش و حیات هستیم افزود: باید با مدیریت صحیح در امر کشاورزی و با بهره گیری از تکنولوژی روز به گونه ای تلاش داشته باشیم که نه تنها به منابع طبیعی آسیب نرسانیم بلکه باعث  شویم منابع زیر زمینی ودیگر منابع طبیعی برای نسل آینده باقی بماند.

وی اضافه کرد : در حال حاضر جامعه بشری به گونه ای با طبیعت رفتار کرده که برای سود بردن بیشتر نظام طبیعت را برهم زده و برای کسب امرا معاش با طبعیت به جنگ افتاده ایم.

آیت الله ایمانی تهیه امرار معاش در زندگی بشری مهم دانست و افزود: چنانچه دولتی بخواهد مردم را راضی نگه بدارد، باید بستر های لازم برای کسب روزی هلال و امرار معاش را برای افراد جامعه فراهم کند تا آن دولت با شکست مواجه نشود.

امام جمعه شیراز از مسئولان جهاد کشاورزی استان فارس خواست، برای رفع معظلات در بخش کشاورزی باید تدابیری بیاندیشند تا با همه گیر کردن آموزش های کشاورزی معضلات کشاورزی در اصلاح الگوی کشت مرتفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار