همزمان با هفته دولت،آموزشگاه سه کلاسه خیرسازشهیدصفرپور درروستای دالین ازتوابع بخش همایجان شهرستان سپیدان افتتاح گردید.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 31 August 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:این آموزشگاه سه کلاسه با زیربنای 193 مترمربع وهزینه ای بالغ 150 میلیون تومان به همت خیرنیکوکارمحمود فروغی درمدت یک سال برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول دختر ساخته وبه بهره برداری رسید.

مهبودی مدیرآموزش وپرورش شهرستان سپیدان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما  گفتت: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه شروع شده است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار ،یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش هستند، اظهار  کرد: خیرّین نیک اندیش سپیدانی پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده اند.

مهبودی افزود:خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم می شوند.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان سپیدان با تاکید بر اهمیت کار نیک خیران عنوان کرد: خیران،قشری از بندگان موفق خداوند هستند که در کنار دیگر نعمت های الهی از نعمت ثروت بهره مند شده اند و از نعمت الهی در راه کارهای خداپسندانه و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی استفاده می کنند.

مهبودی با بیان اینکه تحول در وضعیت آموزش و پرورش شهرستان سپیدان نیازمند همت همه جانبه مسئولان و بویژه خیرین است افزود: ما از تمامی خیرین سپیدانی ومسئولان استانی وشهرستانی تقاضا داریم برای کمک وپیشرفت بری ایجاد فضاهای آموزشی در سطح شهر اردکان مجموعه آموزش وپرورش رایاری نمایند   .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با بیان اینکه یک نوبته شدن مدارس مقطع ابتدایی در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است، افزود: تشکیل کلاس‌ها در نوبت صبح، موجب افزایش عملکرد دانش‌آموزان و داشتن ساعت مفید آموزش خواهد شد و دانش‌آموزان بر اساس این طرح می‌توانند با انگیزه و روحیه‌ای مضاعف سر کلاس درس حضور پیدا کنند چون این امر بر گیرایی علمی و آموزشی آنها تأثیر مستقیم دارد. اماتاکنون بدلیل نبود فضای آموزشی کلفی این امر محقق نشده است .

مهبودی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با اشاره به اهمیت مدرسه سازی در شرایط فعلی جامعه عنوان کرد: اگر برای این امر زمینه سازی های لازم را شروع نکنیم، ایجاد مشکلات جدی در این راستا قطعی و حتمی است.
 

وی ابراز امیدواری کرد با همت خیران و افزایش فضاهای آموزشی در شهرستان وشهراردکان، از دونوبته شدن مدارس این شهر جلوگیری گردد.
 

وی با بیان این که دولت به تنهایی نمی تواند همه مشکلات جامعه را حل نموده و پاسخگوی نیازهای متفاوت مردم باشد، گفت: براین اساس ضروری است مردم و خیرین در این راستا مشارکت جدی داشته باشند.

گفتنی است این پروژه باحضورفرماندارسپیدان،بخشدارهمایجان،مدیر وکارکنان آموزش وپرورش، مسولین ادارات،شورا ومردم روستای مذکور به بهره برداری رسید و با اهداء لوح تقدیر از خدمات این خیر نیک اندیش قدردانی گردید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار