استاد منصور اوجی، شاعر معاصر شیرازی، امروز با حضور علاقمندان به شعر و شاعری، هشتمین نشان مفاخر استان فارس را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۸۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 04 September 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان:دکتر بهزاد مریدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (13شهریور) در مراسم بزرگداشت استاد منصور اوجی، شاعر معاصر شیرازی که در هتل شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه شعر اوجی علاقه ای برای پرداختن به شعر دارد، گفت: شعر استاد اوجی با ریتم و تکرار موسیقی کلامی، همگان را مجذوب ساخته است.

 

وی با اشاره به اینکه او به درجه ای فرهیختگی رسید که هر آنچه از قلمش جاری می شود، شعر است و شعر، اظهار داشت: توجه به مفهوم گرایی و زبان از مهمترین ویژگی های آثار، اوجی است.

 

مریدی اضافه کرد: وی تاکنون بیش از 10 دفتر شعر را به چاپ رسانده است، که «خواب درخت و تنهایی زمین»،«شهر خسته»، «برگزیده اشعار» و «باغ شب» از این نمونه است.

 

بر اساس این گزارش دکتر کوروش کمالی سروستانی، رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس هم گفت: 50 سال است که اوجی نماینده ادب شعر شیراز در جامعه است.

 

خاطر نشان می شود، استاد منصور اوجی که متولد 1316 در شیراز است امروز با حضور علاقمندان به شعر و شاعری، هشتمین نشان مفاخر استان فارس را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار