مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت:اعتبارات استانی در هیچ شرایطی جوابگوی نیاز دامپزشکی این استان نیست.
کد خبر: ۴۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 17 June 2015

 به گزارش ایرنا، صادق صالحی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات دامپزشکی خلخال افزود:دامپزشکی استان برای حل مشکل اعتباری و مالی دامپزشکی شهرستان های مختلف بیش از پنج برابر اعتبارات استانی از محل اعتبارات ملی هزینه می کند .

وی گفت: درحالی که سال گذشته اعتبار تخصیص یافته استانی به دامپزشکی خلخال 400 میلیون ریال بود دامپزشکی استان بیش از دو میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی را به این شهرستان تزریق کرد.

وی با اشاره به توسعه دامپروری و شیلات در خلخال اظهار کرد: افزایش روزافزون جمعیت دام سبک به همراه توسعه صنعت شیلات و آبزی پروری و نیز تبدیل خلخال به یکی از قطب های مهم پرورش زنبورعسل استان افزایش اعتبارات استانی دامپزشکی این شهرستان را ضروری می کند .

وی از خرید تجهیزات جدید سنجش بیماری دام برای دامپزشکی خلخال خبرداد و افزود: با افزایش خدمات ارایه شده به دامداران نرم تب مالت دام های این شهرستان از نرم کشوری نیز پایین تر آمده است.

صالحی گفت:با آغاز فعالیت کشتارگاه صنعتی خلخال از سال گذشته هم اکنون گوشت قرمز تولیدی این شهرستان خریداران پرطرفداری در سطح کشور پیدا کرده و از طرفی دامپزشکی خلخال با ارایه بهترین خدمات دامپزشکی از قبیل واکسیناسیون دامی و مراقبت های بهداشتی دام برترین دامپزشکی استان اردبیل شناخته شده است.

دراین جلسه علی نظری فرماندار خلخال هم با تقدیر از تلاش کارکنان دامپزشکی استان و خلخال در امر کاهش تلفات دامی و ارائه خدمات بهتر به دامداران منطقه برای پیگیری افزایش سطح اعتبارات استانی امسال دامپزشکی خلخال قول مساعد داد.

وی گفت: عشق به کار و خدمت رسانی به قشر مولد جامعه از ویزگی های مدیران خوب و کارامد است که این مهم در سطح مدیریت دامپزشکی خلخال قابل مشاهده است .

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار