مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: ۴۴ امامزاده در سراسر استان یزد میزبان طرح ضیافت الهی هستند.
کد خبر: ۵۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد حجت الاسلام غلامرضا عادل از اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۴۴ امامزاده یزد خبر داد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح، تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان است.

عادل عنوان کرد: این طرح همچنین با هدف تقویت باورها و اعتقادات دینی و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان اجرا می شود.

وی، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و اجرای نیات واقفین خیراندیش را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: ویژه برنامه ضیافت الهی به منظور ایجاد فضای تبلیغی ترویجی معارف دینی و قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر در ۴۴ امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد غبارروبی، عطر افشانی و آماده سازی فضای امامزادگان قبل از ماه مبارک رمضان، برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه همچنین جلسات تفسیر، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در استان، برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزادگان و … را از جمله برنامه هایی برشمرد که قرار است در قالب اجرای طرح ضیافت الهی به مرحله اجرا درآید.

وی افزود: برنامه های آموزش قرآنی اعم از حفظ، قرائت و تفسیر، بهره گیری از ظرفیت حضور مبلغان اعزامی و بومی در قالب پاسخ به سئوالات و شبهات جوانان، مشاوره های مذهبی، برگزاری مراسم شبهای قدر و شهادت حضرت امیر المومنین (ع) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و … نیز از دیگر جزئیات برپایی ضیافت الهی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار