در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم قشقایی شیراز میزبان مقاومت تهران است.
کد خبر: ۵۰۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 04 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم قشقایی شیراز از ساعت 15 روز پنجشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان تیم مقاومت تهران است.

تیم قشقایی که از هواداران پرشور و خونگرم برخوردار است، با اتکا به توان جوانان خود تا کنون توانسته نتایج خوبی را از بازی‌های لیگ دسته دوم به‌دست آورد؛ این در حالی است که این تیم با وجود یک بازی کمتر از سایر تیم‌ها در رده چهارم جدول قرار گرفته و در صورت برد در بازی فردا به صدر جدول صعود می‌کند.

قشقایی که هفته گذشته استراحت داشت در هفته پنجم باید با تیمی پیکار کند که بازی هفته گذشته خود را با نتیجه 3 بر یک برابر تیم مس نوین کرمان به پیروزی رسیده و از انگیزه خوبی برای رویارویی با تیم شیرازی برخوردار است.

اما مقاومت تهران در بازی فردا کار سختی را پیش‌رو دارد؛ تهرانی‌ها مقابل تیمی به‌میدان می‌روند که علاوه بر امتیاز میزبانی و برخورداری از هواداران پرشور، در فصل جدید لیگ تاکنون هیچ گلی دریافت نکرده و بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

شاگردان اکبری در 3 بازی خود در لیگ دسته دوم، 2 برد، یک تساوی، 2 گل زده و 7 امتیاز دارد در حالی که مقاومت از 4 بازی خود با یک برد، 2 تساوی یک باخت، 5 گل زده، 4 گل خورده و 5 امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است.

 مروری بر بازی‌های گذشته تیم قشقایی

قشقایی در هفته نخست بازی‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فولاد نوین اهواز رفت که در پایان به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

این تیم در هفته دوم در ورزشگاه دستغیب شیراز میزبان نیروی زمینی تهران بود که موفق شد با برتری یک بر صفر و با گل محمدجواد عباسی برابر حریف خود به نخستین پیروزی خانگی دست پیدا کند.

شاگردان اکبری در هفته سوم لیگ دسته دوم ایران در خانه برابر مس نوین کرمان قرار گرفت و حریف خود را با تک گل محمدجواد عباسی بدرقه کرد.

قشقایی در هفته چهارم با قرعه استراحت روبه‌رو شد.

برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ دسته دوم گروه A:

چهارشنبه  12مهر:

مس نوین کرمان - اروند خرمشهر

شموشک مازندران  -  ترمه دستجردی

نیروی زمینی تهران  -گل ابریشم تهران

فولاد نوین اهواز  - داماش گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار