فرماندار بیله سوار مغان گفت: در دو ماه اول امسال 36 هزار و 978 گردشگر خارجی از طریق گمرک مرزی این شهرستان به ایران سفر کردند.
کد خبر: ۵۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶ 21 June 2015
به گزارش ایرنا، آرام حلیم افزود: بیشتر این گردشگران برای تهیه مایحتاج زندگی ،کارهای درمانی و بازدید از اماکن تاریخی به کشورمان سفر کرده اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حفظ آبروی نظام ، کشور ، مردم و مسوولان وظیفه تک تک ماست و هرگز اجازه نداده ایم و نخواهیم داد کسی نفع شخصی خود را مقدم بر منافع ملی و منافع منطقه قرار داده و آبروی میهن عزیز ایران اسلامی را زیر سوال ببرد.

وی احترام به برادران و خواهران مسلمان آذری که از طریق گمرک مرزی تردد می کنند را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: رانندگان بومی که صلاحیت اخلاقی و مقبولیت اجتماعی داشته باشند می توانند نسبت به حمل مسافران آذری اقدام کنند.

آرام اظهار کرد: همچنین به رانندگانی که مرحله استعلام خود را با موفقیت طی کنند اجازه فعالیت داده شده و از پذیرش خودروهایی که فرسوده بوده و از نظر فنی مورد تایید نیستند خودداری می شود.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده و 68 کیلومتر با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.

مزار سربازان گمنام ، تپه دمیرچی ، شهر کندویی روستای پتلقان ، درخت چنار ، شکارگاه های خروسلو ، قیز قلعه سی ، کشتزار های دانه های روغنی و غلات ، کاروانسرای مخروبه در منطقه شورگل خروسلو ، بازارچه مرزی و پارک تپه نرگس از آثار دیدنی بیله سوار مغان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار