فرماندار مهریز از احداث مهمان شهر ویژه اسکان اتباع خارجی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 28 October 2017

به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  با توجه به نارضایتی مردم در خصوص عدم ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی در سطح شهر اظهار داشت: متأسفانه سکونت اتباع در سطح شهر و عدم همکاری مالکین برخی منازل مسکونی باعث ایجاد مشکلاتی برای همشهریان در بعضی مناطق شده است، لذا با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و استانداری در شهرستان مهریز برای اتباع بیگانه مهمان شهر احداث می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت انتقال اتباع بیگانه به خارج از شهر افزود: با موافقت مراجع ذیصلاح موضوع احداث مهمان شهر اتباع مجاز سطح شهرستان مهریز با همکاری فرمانداری توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مطرح‌شده است. همچنین در حوالی پاسگاه مدنی زمینی نیز به این عنوان در نظر گرفته‌شده است.

رستگاری ادامه داد: با انجام حصار کشی، تأمین زیرساخت‌های مهمان شهر توسط اداره کل در حال پیگیری و اقدام بوده مشاوری ذیصلاح نیز در حال تهیه طراحی داخلی مهمان شهر و پیش‌بینی کاربری‌های موردنیاز هست. در سال جاری برای مساعدت و تسریع در تأمین زیرساخت‌ها و محوطه‌سازی نیز مبلغی بدین منظور از سوی فرمانداری پیش‌بینی‌شده است.

فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: پس از تأمین زیرساخت‌ها و آماده شدن مقدمات; کار ساخت‌وساز منازل مسکونی توسط اتباع آغاز خواهد شد. احداث و تکمیل مهمان شهر تا حدودی زمان‌بر بوده و تأمین اعتبار موردنیاز ضروری هست.

این مقام مسئول ادامه داد: متأسفانه معضل قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز به‌عنوان یک معضل مهم در سطح شهرستان مطرح هست و از والدین خواست به‌طورجدی مراقب فرزندان جوان و نوجوان خود باشند و اجازه ندهند فرزندانشان در دام باندهای قاچاق انسان گرفتار شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار