نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در نظام اسلامی باید عمران و آبادانی و رفاه را احساس کرده و از پیاده شدن عدالت اجتماعی احساس آرامش کنند و خود را همراه مسئولان بدانند.
کد خبر: ۵۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 29 October 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی روز یکشنبه در آیین معارفه شهردار جدید تاکستان گفت: در حکومت اسلامی باید عمران و آبادانی کاملا مشهود باشد و به مطالبات عمومی مردم بخوبی پاسخ داده شود.

وی بیان کرد: در نظام اسلامی اعتقادات دینی و باورهای اسلامی از پشتوانه های محکمی است که می تواند ما را در فرازونشیب ها از سختی ها عبور دهد و این اتکاء مذهبی باید در همه امر از سوی مسئولان و مردم جدی گرفته شود.

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: اگر دشمنان هنوز نتوانسته اند شاهد شکست اسلام باشند باید بدانند شیعیان به عاشورا و اربعین متکی هستند و با این پشتوانه به جنگ مشکلات می روند و هرگز ناامید بازنمی گردند.

وی بیان کرد: حکومت آینده متعلق به شیعیان است و ظهور حضرت نویدبخش تحقق عدالت علوی است که همه چشم انتظار آمدن حضرت هستیم.

مدیریت شهری باید معیار داشته باشد

امام جمعه تاکستان گفت: مدیریت شهری باید معیار داشته باشد و با شناسایی فرصتها و مشکلات برای رسیدگی به آنها اقدام شود.

وی اضافه کرد: ساماندهی آرامستان، ترافیک شهری و سیما و منظر شهری از سوی شهردار جدید جدی گرفته شود و با استفاده از ایده های گوناگون برای تغییر وضعیت شهری برنامه مدون داشته باشد.

اسلامی اضافه کرد: از شهردار جدید که مدیری توانمند است انتظار داریم با برنامه برای ساماندهی شهر تاکستان اقدام کند و ما هم در کمک به ایشان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار از اتاق فکر افراد توانمند استفاده کند

نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از شهردار انتظار داریم با تشکیل اتاق فکر از همه افراد توانمند و نخبه استفاده کند تا این شهر از فلاکت و شرایط نابسامان خارج شود و مردم محل مناسبی برای زندگی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار