رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ۲ مسیر اصلی برای راهپیمایی روز ۱۳ آبان امسال در شیراز پیش‌بینی و محل تجمع انتهای خیابان ۹ دی تعیین شده است.
کد خبر: ۵۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 01 November 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، ۹ آبان در نشست خبری ۱۳ آبان، با بیان اینكه روز ۱۳ آبان متعلق به یك قشر خاص نیست، گفت: در این روز ضمن تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویانی كه حركت، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب و نظام اسلامی قطعا مدیون همراهی آنان نیز بوده است، همه اقشار ملت ایران حضوری گسترده در راهپیمایی خواهند داشت.

وی با تأكید براینكه امروز به دلیل ارتقاء توان نظامی، اقتصادی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، استكبار توان مقابله با ایران را نخواهد داشت، گفت: زمانی كه در ابتدای انقلاب قرار داشتیم و همه جهان علیه ما همراه شده بودند، این نظام به واسطه پایمردی مردم، پیروزمندانه راه خود را ادامه داد، امروز كه در بهترین سطح نظامی و سطحی مناسب در بعد اقتصادی قرار داریم و دنیا هم استكبار را همراهی نمی‌كند قطعا استكبار توان مقابله نظامی را با ایران اسلامی ندارد.

رضایی با اشاره به اقدامات استكبار جهانی برای به زانو درآوردن نظام اسلامی، از جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی و راه‌اندازی جنگ بین مذاهب و گروه‌های تكفیری و ... گفت: ما تا زمانی كه فرهنگ عاشورایی داریم نیاز به فرهنگ غربی نداریم و تا زمانی كه فرهنگ رمضان را داریم تحریم‌های اقتصادی بر ما تاثیری نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امسال ملت ایران در راهپیمایی روز ملی استكبارستیزی، مواضع خود را صریح و شفاف به جهان خصوصا ایادی استكبار جهانی نشان خواهند داد.

وی در ادامه با بیان اینكه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال راس ساعت ۹,۳۰ دقیقه صبح در سراسر فارس آغاز خواهد شد، ادامه داد: مسیرهای میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، خیابان ۹ دی، به عنوان مسیرهای اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین شده است.

رضایی بیان كرد: امسال برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی و سیاسی برای بزرگداشت ۱۳ آبان تعریف و برگزار شد و در روز راهپیمایی نیز با پیش‌بینی غرفه‌های فرهنگی، سعی در همراه كردن شعارها با شعور سیاسی خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه هنوز سخنران اصلی مراسم مشخص نیست، گفت: محل تجمع در شیراز انتهای خیابان ۹ دی، محوطه‌ی بیرونی مسجد شهدا است.

رضایی گفت: امسال مردم ایران در روز ۱۳ آبان موضع خود در قبال سیاست‌های دنیای استكبار خصوصاً سردمداران آمریكا را اعلام می‌كند و نشان خواهند داد كه همه ایران سپاهی و پاسدار انقلاب و نظام اسلامی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار