مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه قزوین:
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه قزوین از برگزاری فستیوال بین المللی هنرهای هفت گانه فارغ قزوینی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمد رضا نوروزیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با تشریح برنامه های نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه که در خانه تاریخی زعیم برگزار شد اظهار کرد: انجمن پاسداشت از آئین ها و مشاهیر سرزمین‌کهن یک تشکل غیر دولتی مردم نهاد و یک استودیو به عنوان دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه از سوی دفتر مرکزی سیدنی استرالیا مفتخر است در هفتم آذر ماه سال جاری ساعت ۱۶ در قزوین سینما مهتاب این جشنواره را برگزار کند.

وی افزود: برگزاری باشکوه این رویداد با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور سینمایی وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای شهر و شهرداری قزوین، سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان قزوین انجام می شود.

به گفته نوروزیان این فیلمها از کشورهای فرانسه، روسیه، سوئد، پرتقال، آرژانتین، ترکیه، هلند، ایران، برزیل، قزاقستان، بنگلادش، آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، لیتوانی، هند، بلاروس و لهستان مشارکت دارند.

نوروزیان بیان کرد: از تمام کشورهای شرکت کننده در این جشنواره دعوت شده است که رایزن فرهنگی کشورها در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

مدیر جشنواره تصریح کرد: با همکاری همه کسانی که در زمینه هنر تلاش می کنند امیدواریم بتوانیم در این سرزمین بارویدادهای جهانی پیش برویم وموجب بالندگی ونشاط هنری برای مردمان ایران زمین باشیم.

وی، آشنا کردن جوامع سیدنی غربی با برنامه های فرهنگ صفحه نمایش و راهبردهای مشارکت اجتماعی، تشویق کودکان و نوجوانان در راستای پروژه های متقابل کار را با تمرکز بر سواد رسانه ای و ایجاد فرصت های شغلی را از اهداف سنیوست ذکر کرد.

مدیر این جشنواره یادآور شد: انجمن پاسداشت از آئین ها و مشاهیر کهن در پی آن است که از سال آینده فستیوال بین المللی هنرهای هفت گانه فارغ قزوینی را در قزوین پایه ریزی کند و امیدواریم با همکاری همه سازمان های دولتی و غیر دولتی که دغدغه فرهنگ و هنر این سرزمین را دارند مشارکت کنند چرا که این برنامه در سال آینده اجرایی خواهد شد و اخبار و فراخوان های آن بزودی منتشر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار