عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دولت باید تمهیدات لازم را در خصوص رفع مشکلات کارگری به ویژه قزوین در حوزه درمان اتخاذ کند تا مشکلات این قشر کمتر شود.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 26 November 2017
احد چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به سالروز تأسیس تصویب قانون کار اظهار داشت: این قانون با همه ایرادها حداقل معیشت کارگران را تأمین می‌کند.

وی افزود: از دولت و مجلس شورای اسلامی خواستار عدم تغییر قانون کار هستیم زیرا با تغییر بسیار آن، موجب می‌شود حق و حقوق کارگران بیشتر مخدوش شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به طرح بیمه سلامت اضافه کرد: این طرح خوبی برای کمک به قشر ضعیف جامعه بوده که توسط دولت اجرا و هزینه‌های آن از طریق صندوق بازنشستگان تأمین می‌‌شود.

وی ادامه داد: از دولت خواستاریم تا  هزینه‌های بیمه سلامت را از صندوق بازنشستگان تأمین نکند و برای آن راهکار دیگری اتخاذ کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: اکنون بیمارستان‌های خصوصی دفترچه کارگران را قبول نمی‌کند و همچنین برخی پزشکان رقم‌هایی را دریافت می‌کنند که هزینه آن از صندوق بازنشستگی جامعه کارگری تأمین می‌شود به همین دلیل دولت باید به این موارد رسیدگی‌های لازم را انجام دهد تا مشکلات این قشر جامعه کاهش یابد.

چگینی اضافه کرد: همچنین دولت باید تمهیدات لازم را در خصوص رفع مشکلات کارگری به ویژه استان قزوین در حوزه درمان اتخاذ کند تا مشکلات این قشر کمتر شود.

این عضو شورا مطرح کرد: استان قزوین یک هزار کارگر دارد و نیازمند توجه ویژه به درمان و بیمارستان‌های خصوصی است تا مشکلات آن‌ها کمتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه باید سیاست‌های کلی بودجه 96 به شورای اسلامی شهر قزوین ابلاغ شود، تصریح کرد: فرصت چندانی نیست و باید در جلسه آینده با حضور شهردار قزوین اولویت‌های بودجه در نظر گرفته شود.

چگینی با اشاره به سیاست‌های بودجه 97 یادآور شد: شهرداری باید این بودجه را براساس سیاست‌های شورای اسلامی شهر قزوین بنویسد و به نظرات و پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در تدوین این بودجه توجه کند.

وی خاطرنشان کرد: 18 کد در بودجه است که 90 درصد را شامل می‌شوند این کدها باید به صورت اساسی برنامه‌ریزی شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: با توجه به اعلام بسته شدن پرونده داعش در عراق و سوریه امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحویل انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار