مسئول امور انتقال خون در فرمانداری ابرکوه گفت: مرکز فعلی انتقال خون ابرکوه که به‌صورت موقت فعالیت دارد جهت دائمی شدن نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار است که با مشارکت خیّرین محقق خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 02 December 2017

به گزارش «تابناک یزد»جهانگیر امیدی ضمن تقدیر از خیّرین نیکوکار و مسئولین مربوطه در راه‌اندازی مرکز موقت انتقال خون در شهرستان، اظهار کرد: به یاری خدا، همکاری همه مدیران و خیرین نوع‌دوست مدتی است که مرکز موقت خون‌گیری در ابرکوه کار خود را آغاز کرده و به‌صورت هر دو هفته یک بار در روزهای سه‌شنبه فعالیت دارد.

امیدی تصریح کرد: مرکز فوق با همکاری مرکز انتقال خون شهرستان آباده به‌صورت موقت راه‌اندازی شده اما با توجه به خیل عظیم متقاضیان اهداء خون در شهرستان، این مدت‌زمان خون‌گیری پاسخگوی تمامی مراجعین نیست.

 وی با بیان اینکه حضور چشمگیر اهداءکنندگان خون نشان از اهمیت مردم به سلامتی دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از تجهیزاتی که مرکز انتقال خون نیاز دارد از آباده تأمین می‌شود که اگر بخواهیم چنین تجهیزاتی را در ابرکوه خودمان تهیه کنیم، نیاز به 200 میلیون تومان اعتبار است که باز هم مشارکت‌های مردمی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

مسئول امور انتقال خون در فرمانداری ابرکوه اذعان کرد: با توجه به پیگیری‌های سرپرست فرمانداری از کانال استان و همچنین اخذ دستور وزیر بهداشت و درمان، در صورت تکمیل تجهیزات، این مرکز موقت به مرکز ثابت تبدیل خواهد شد.

گفتنی است خیرین می‌توانند جهت حمایت از مرکز انتقال خون به‌صورت حضوری به فرمانداری شهرستان ابرکوه مراجعه کرده و یا با شماره 09133732368 تماس حاصل نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار