نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییرات کلان مدیریتی در استان فارس انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 26 June 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حسین ذوالانوار بر عدم موفقیت استان در تغییر مدیران تأکید کرد و گفت: طی مدت چند سال گذشته تغییر مدیران به نفع مردم رقم نخورده هرچند همچنان در میان مدیران خوبانی هستند اما افراد مورددارم هم وجود دارند.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز شاهدیم که حتی برخی از افرادی که مراجع اطلاعاتی آن‌ها را تایید نکرده در پست‌هایی مشغول شدند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تغییرات کلان مدیریتی در حال انجام است، گفت: امروز تغییرات کلان مدیریتی فارس در حال انجام است زیرا باید برای توسعه استان برنامه‌ریزی درست و دقیق داشت.

ذوالانوار با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس یادآور شد: در سفر هیئت دولت به فارس هیچ اتفاقی روی نداده و اگر هم پروژه‌ای افتتاح شد مربوط به چندین سال پیش بوده است.

وی تصریح کرد: در بحث سرمایه‌گذاری نیز مباحثی که در خصوص پتروشیمی و پالایشگاه اعلام می‌شود مراحل اولیه درگذشته طی شده بود و ارتباط خاصی با دولت فعلی ندارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همواره شاهد بوده‌ایم که در فصل بودجه مدیران تلاش می‌کنند تا بتوانند بودجه و اعتبارات بیشتری کسب کنند اما متأسفانه در سال جاری از این مهم خبری نبود که امیدوارم با تغییرات مدیریتی کلان این مشکلات حل شود.

ذوالانوار در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیتی استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی از جانب دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی فارس انجام‌شده اما اگر مدیریت دولتی استان با این دستگاه‌ها همراه نباشد نباید شاهد وجود امنیت پایدار مناسب در سطح استان و شهر شیراز بود.

وی افزود: مدیریت استان فارس به‌جای توجه به این‌گونه مباحث به دنبال راه‌های دیگراست.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه نباید تمامی مباحث را به تحریم ربط داد، گفت: متأسفانه امروز وضعیت کشور به‌گونه‌ای شده که حتی ازدواج جوانان و خشک‌سالی را هم به تحریم‌ها ارتباط می‌دهند.

ذوالانوار تصریح کرد: مردم باید اطلاع داشته باشند که تنها ۲۰ درصد از مشکلات صنعتی و تولید به تحریم‌ها مربوط می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم باید واقعیت‌ها را بدانند یادآور شد: اگر تمامی مباحث و مشکلات را به گردن تحریم‌ها قرار دهیم ملت نیز انتظارات مختلفی خواهند داشت درحالی‌که این واقعیت نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار