استاندار قزوین:
استاندار قزوین با قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این نیروهای جان برکف و با اخلاص، برای حفظ امنیت و آرامش مردم و کشور شب و روز نمی‌شناسند و تنها اندکی از این رشادت‌ها منعکس می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 03 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین عبدالمحمد زاهدی در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر اطلاعات و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد افزود: به دلیل مسایل امنیتی تنها بخش اندکی از خدمات و تلاش‌های این نیروهای جان برکف قابل بیان و انعکاس است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: 90 درصد فعالیت نیروهای جان برکفی که در حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور فعالیت می‌کنند قابل عنوان نیست که این موضوع، سختی و اهمیت بالای کار این عزیزان را نشان می‌دهد.
وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ امنیت و آرامش مردم و میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند و در این راه مجاهدت گونه به کشور خدمت می‌کنند.
زاهدی در ادامه از خدمات مدیرکل سابق اطلاعات استان قدردانی کرد و با آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید، خواستار همکاری و همراهی لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی قزوین با وی شد.
استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی گفت: سال 57 در چنین روزهایی با دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران توسط مجلس خبرگان تصویب و به همه‌پرسی گذاشته شد که اتفاق مهمی برای کشورمان بود.
وی همچنین روز جهانی معلولان را نیز گرامی داشت و گفت: این نام‌گذاری برای استفاده از توانمندی‌های این قشر مطرح شده است بنابر این باید به این مهم و توانمند ساختن افراد دارای معلولیت بیش از پیش توجه کنیم.
وی همچنین بر پرداخت مطالبات شرکت‌های خدمات‌رسان توسط دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل آب، برق و گاز خواستار دریافت بدهی‌های خود از سایر دستگاه‌ها هستند و اگر در این خصوص همکاری صورت نگیرد مجبوریم از طریق سازمان برنامه و بودجه اقدام کنیم.
وی همچنین گفت: مطالبه‌ها و درخواست‌های مردمی از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) باید به موقع پاسخ داده شوند تا مسائل مورد نظر سریع تر پیگیری و به مردم جواب داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار