توسط مقام قضایی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: دستور جمع‌آوری یک واحد مرغداری به دلیل پرورش غیرمجاز طیور در این شهرستان توسط مقام قضایی صادر شد.
کد خبر: ۵۴۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین،  محمدرضا آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس منطقه از منظر تراکم واحدهای پرورش طیور، پرورش غیرمجاز طیور و ماکیان می‌تواند خسارات اقتصادی جبران‌ناپذیری را به صنعت مرغداری وارد کند.

وی افزود: با ارائه به گزارش‌های واصله به دامپزشکی تاکستان، در خصوص وجود یک واحد غیرمجاز مرغ تخمگذار تجاری در منطقه خورهشت، بلافاصله کارشناسان این اداره به محل عزیمت کرده و نسبت به بررسی موضوع اقدام شد که پس از تنظیم صورت جلسه، نمونه‌برداری برای انجام آزمایش‌های مربوطه صورت گرفت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: پس از دو نوبت کارشکنی صاحب مرغداری در نهایت تمام مرغ‌های مذکور با همکاری مأموران کلانتری یحیی‌آباد و با حضور یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تاکستان با در نظر گرفتن چارچوب قانونی و شرایط بهداشتی به کشتارگاه مرغ آبیک اعزام و کشتار شد.

آذربایجانی عنوان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان برای حفظ سلامت و برقراری امنیت زیستی و حمایت از سرمایه‌گذاران قانونی(مرغداران دارای پروانه) از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند و با تمام توان و قاطعیت کامل با متخلفان و تهدیدکنندگان این امر برخورد قانونی را به عمل می‌آورد.

این مسؤول ضمن تقدیر از همکاری مسؤولان قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان به مدیران واحدهای پرورش طیور توصیه کرد با توجه به آغاز فصل سرما ضوابط بهداشتی- قرنطینه‌ای را در واحدهای تحت پوشش رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار