رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بودجه بازسازی و مرمت جاده نسیم شمال در سال 97 تعیین شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، احد چگینی رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، رفع مشکلات اساسی جاده نسیم شمال را ضروری دانست و گفت: بودجه لازم برای بازسازی و مرمت این جاده باید در بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: جاده نسیم شمال مسیر پر تردد شهروندان قزوینی و مسافران است به همین دلیل توجه به آن در مرمت و بازسازی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه یک میلیارد تومان برای تعریض جاده نسیم شمال در نظر گرفته شده است، گفت: باید این مبلغ اختصاص یابد تا مشکلات این جاده به طور اساسی برطرف و رضایت شهروندان قزوینی جلب شود.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های جاده نسیم شمال باید اصلاح شود، یادآور شد: قبل از انجام این مهم باید لکه‌گیری صورت گیرد تا بعد از آن تصمیم‌ها و راهکارهای اساسی در بازسازی جاده نسیم شمال اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه جاده نسیم شمال آبروی شهر قزوین بوده و یک مسیر مواصلاتی است، عنوان کرد: تعداد بی‌شماری از مسافران از این مسیر تردد می‌کنند و به همین دلیل ناچار هستیم تا انجام زیرساخت‌های اساسی با هزینه‌های سطحی نسبت به مرمت و تعمیر آن اقدامات اساسی انجام دهیم.

سیده منیره قوامی عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه این جلسه مطرح کرد: تعریض جاده نسیم شمال باید بررسی شود تا به باغستان سنتی هیچ‌گونه آسیبی وارد نشود.

شیوا شهرام‌فر مدیر اداره در آمد شهرداری قزوین هم با اشاره به کمک مساجد یادآور شد: فرمانداری با لایحه دو نیم میلیاردی مساعدت به امور مذهبی و فرهنگی این مکان‌های مقدس مغایرت گرفته و نمی‌توان آن را اجرا کرد.

وی کرد: شهرداری قزوین باید براساس نقدینگی که دارد به مساجد کمک کند و اگر صلاح دانست لایحه مجدد به شورای اسلامی شهر قزوین بیاورد.

مدیر اداره در آمد شهرداری قزوین به جاده نسیم شمال اشاره کرد و گفت: این جاده مشکل زیرساختی اساسی دارد و تعمیر جزیی آن به منزله هدر رفت بیت‌المال است زیرا در مدت دو ماه مجدد خراب می‌شود.

این مسؤول بیان کرد: در مرمت جاده یاد شده باید مسؤولان دستگاه‌های مربوطه با همفکری و اتخاذ راهکاری اقدامات لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار