جامعه روحانیت شیراز طی پیامی درگذشت مرحوم آیت‌الله محمدصادق محی‌الدین حائری شیرازی، نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۴۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 20 December 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: جامعه روحانیت شیراز طی پیامی در گذشت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:‌

«خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، معلم اخلاق و تقوا، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محی‌الدین حائری شـیرازی طاب ثراه موجب اندوه و تأثر فراوان است. شخصیت ارزشمندی که در طول حیات با برکتش با اخلاق و سعه صدر خدمات ارزشمندی را به مردم متعهد و متدین استان فارس نمود و همواره منادی اخلاق و تقوا بود.

حضور فعال آن عزیز سفر کرده در نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و پس از آن همراهی همه جانبه‌اش با مقام معظم رهبری مدظله العالی و سابقه مبارزه طولانی با رژیم سفاک ستم‌شاهی و روشنگری‌ها و منبرها و تحمل زندان و شکنجه ساواک از جمله ویژگی‌های ممتاز ایشان بود و در تمامی زوایای مسائل کشوری موضع‌گیری‌های خداپسندانه داشتند.

از این‌رو رحلت ایشان، بی‌شک ثلمه‌ای سنگین برای حوزه‌های علمیه و نیز مصیبتی بزرگ برای ارادتمندان آن بزرگوار است که سال‌های متمادی از تعالیم سازنده و آگاهی‌بخش ایشان بهره‌مند می‌گشتند و نفوس خود را در سایه کلام اخلاقی نافذ و عمل صالح آن عالم عامل ، تربیت و تهذیب می‌نمودند.

جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مؤلمه و اندوه‌بار عالم عامل و معلم بزرگ اخلاق را به محضر حضـرت بقیةالله الاعظم(عج)، مراجع عظام تقلید خاصه وجود مبارک مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، حوزه‌های علمیه فارس و قم، خاندان معزز حائری و مردم ولایت‌مدار فارس علی‌الخصوص شهر مقدس شیراز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان رحمت و غفران الهی جهت آن عالم ربانی و صبر و اجر جهت بازماندگان درخواست دارد».
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار