رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اهداف تأسیس باشگاه ورزشی باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا هیأت‌های ورزشی دچار اشتباه در فعالیت‌های این باشگاه نشوند.
کد خبر: ۵۴۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 24 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به ولادت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: این بزرگوار 79 سال عمر پربرکت داشته و همواره در احیای ارزش‌های اسلامی تلاش کرده‌اند.

وی افزود: زیارت بارگاه عبدالعظیم حسنی(ع) برابر با امام حسین(ع) بوده و این مطلب بیانگر عظمت و جایگاه والای این بزرگوار نزد خداوند متعال و اهل‌بیت(ع) است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: با توجه به مناسبت‌های مختلف در ایام گذشته مسؤولان سازمان زیباسازی شهری شهرداری قزوین اقدامات مناسبی انجام داده بودند که از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

داودی در ادامه به لایحه کمیسیون ورزش و سلامت اشاره کرد و گفت: این لایحه باید اساسنامه آن تدوین می‌شد تا مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار می‌گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: باید شرح وظایف باشگاه به خوبی به قشرهای مختلف مردم تبیین شود تا فکر نکنند هر مؤسسه‌ ورزشی زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه 50 هیأت ورزشی در استان قزوین وجود دارد، عنوان کرد: اگر قرار باشد این هیأت‌ها زیر نظر شهرداری قرار گیرد، این نهاد دچار چالش می‌شود.

داودی مطرح کرد: اهداف تأسیس باشگاه ورزشی باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا هیأت‌های ورزشی دچار اشتباه در فعالیت‌های این باشگاه نشوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه به لایحه تأسیس باشگاه ورزشی اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی این باشگاه همانند تشکیل سازمان‌های مرم‌نهاد بوده و اساسنامه آن هم تدوین شده است.

زهرا یوسفی یادآور شد: در این اساسنامه احداث باشگاه، میزان سرمایه آن و نحوه تشکیل باشگاه بیان شده که شهرداری بعد از تصویب مکلف به اجرای آن است.

این عضو شورا با بیان اینکه این باشگاه با میزان سرمایه 10 میلیون تومان ایجاد می‌شود، ادامه داد: مدیریت آن هم زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار