شاهدایی در جمع خبرنگاران:
قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی نفت، گفت: دیوان عدالت اداری در بحث اولویت نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت عنوان کرده که وزارت نفت نباید هیچ استثنایی را در این آزمون نه برای کارکنان نفت و نه برای بومیان در نظر بگیرد .
کد خبر: ۵۴۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 24 December 2017
مرضیه شاهدایی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشاره به مساله آتش سوزی چاه 147رگ سفید اظهار کرد: به زودی خبرهای خوبی در خصوص رگ سفید خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز مدیران ارشد شرکت نفت و مناطق نفت خیز جنوب در منطقه حضور پیدا کرده اند، افزود: اکنون در مراحل نهایی قرار داریم و امیدواریم تا آتش سوزی و فوران این چاه مهار شود.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی در خصوص آزمون استخدامی نفت، عنوان کرد: دیوان عدالت اداری گفته که باید یکسری ملاحظات در این آزمون رعایت شود.

شاهدایی بیان کرد: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده و این ملاحظات در دست بررسی است تا بتوان اصلاحاتی را بر روی این آزمون انجام داد و پس از آن شاهد برگزاری آزمون باشیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه تاییدیه نهایی دریافت شد می توان در خصوص زمان برگزاری آزمون نظر داد.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آزمون استخدامی تصریح کرد: دیوان عدالت اداری در بحث اولویت نیروهای بومی در آزمون استخدامی نفت عنوان کرده که وزارت نفت نباید هیچ استثنایی را در این آزمون نه برای کارکنان نفت و نه برای بومیان در نظر بگیرد.

شاهدایی عنوان کرد: دیوان عدالت اداری اعلام کرده که آزمون استخدامی نفت باید به صورت آزاد برگزار شود و شرایط باید برای همه یکسان باشد.

وی گفت: وزارتخانه نفت سهمیه برای کارکنان خود، دانشگاه صنعت نفت و بومی ها را در این آزمون در نظر گرفته بود و دیوان عدالت اداری عنوان می کند که باید ملاحظاتی در این زمینه لحاظ شود. در این زمینه فقط براساس قانون تنها سهمیه های شهدا و جانبازان مورد قبول آزمون هستند.

قائم مقام وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت پتروشیمی بوعلی، عنوان کرد: مخازن قدیمی پتروشیمی بوعلی جمع آوری شده و برای ساخت مخازن جدید با یک شرکت فرانسوی قراردادی بسته شده است.

شاهدایی ادامه داد: برج بلند قدیمی که در آتش سوخته به دو برج کوتاه تبدیل شده و مراحل نهایی مهندسی آن در حال اتمام است و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آن نیز در حال خرید است.

وی خاطرنشان کرد: مخزن بزرگ اصلی این پتروشیمی که ساخت داخل بوده مجددا در داخل ساخته می شود اما برج پارازایلین در مراحل نهایی طراحی قرار دارد و پس از آن خریداری می شود.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار