مدیرعامل باشگاه پاس همدان از رفتار بازیکن بومی همدان در خودداری از عقد قرارداد به توافق رسیده انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 29 June 2015

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: رفتار مهرداد رضایی بازیکن بومی و مدنظر پاس در خودداری از عقد قرارداد که با وی به توافق رسیده بودیم غیر اخلاقی و بی احترامی به کادر فنی پاس بود.

به گزارش ایرنا؛ بهرام یدی اظهار کرد: مهرداد رضایی بازیکن بومی فوتبال همدان امسال در لیست جدید داوود مهابادی سرمربی تیم پاس قرار داشت و مذاکره با این بازیکن را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: پس از یک هفته آمد و رفت این بازیکن به باشگاه پاس، سرانجام توافق شد طلب سال های گذشته وی قبل از عقد قرارداد جدید با باشگاه پرداخت شود که این اقدام انجام شد اما به محض دریافت طلب خود از بستن قرارداد خودداری کرد.

یدی بیان کرد: امسال یکی از سیاستهای اصلی باشگاه پاس جذب بازیکنان آماده و موثر بومی همدان بود اما برخی از بازیکنان بدون رعایت اخلاق و منش پهلوانی، حتی ارزشی بابت قول و قرار خود قایل نیستند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان افزود: رقم قرارداد این فصل مهرداد رضایی بسیار بالاتر از رقم قرارداد فصل قبل او با سیاه جامگان مشهد بود که البته مورد پیشنهاد چند بازیکن قابلیت دار فوتبال کشور برای حضور در تیم پاس هم هست.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه پاس به طوری رسمی به نوید عاشوری و رضا حاتمی دیگر بازیکنان بومی همدان پیشنهاد داده است.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اظهار کرد: به هر حال بنای باشگاه برای سال جدید اولویت قراردادن جذب بازیکنان موثر بومی بود اما وقتی دل های آنها با پاس نیست، نمی توانیم بیش از این اصرار کرده و جایگاه باشگاه پاس را کوچک کنیم.

تیم پاس در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار