سرپرست فرمانداری آبیک خواستار شد
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: از مدیرعامل شرکت صنعتی کاسپین 2 درخواست می‌شود نسبت به وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهرک پیگیری لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۵۴۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 06 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی ظهر در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک اظهار داشت: از مدیرعامل شرکت صنعتی کاسپین دو درخواست می‌شود نسبت به وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهرک پیگیری لازم را انجام دهد چراکه اگر ظرفیت تصفیه‌خانه تکمیل شود، با هجمه مشکلات مواجه می‌شویم.

وی افزود: لازم است طرح‌های در زمینه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی کاسپین دو انجام شود و گزارش آن به فرمانداری ارائه شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک با اشاره به وجود دامداری‌ها در این شهرستان و میراث‌دار بودن مسؤولان از گذشتگان در این زمینه ادامه داد: فرآیند استعلام این واحدها از اداره محیط زیست أخذ شده در صورتی که برای مردم ضرر داشته باشد، مجوزها صادر نمی‌شود.

حسینی اضافه کرد: در توسعه پایدار محیط زیست، اقتصاد و اجتماع نقش مهمی دارد؛ اگر طرح توسعه موجب بروز مشکل برای مردم شود اجازه اجرای این طرح داده نمی‌شود و در کار گروه‌های تخصصی جلوی آن گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آبیک درخواست می‌شود برای دامداری‌های داخل شهر آبیک برنامه داشته باشند.

این مسؤول بیان کرد: لازم است برای احداث گاوداری‌های جدید در شهرستان آبیک به صورت مجتمع، جانمایی لازم صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: گرچه در فصل گرما در مرغداری‌ها برای جلوگیری از حشرات موذی همانند مگس اقداماتی صورت گرفت اما این اقدامات روبنایی بود و زیربنایی و اصولی نبود به همین دلیل شاهد وجود مگس برای اهالی روستاها بودیم.

حسینی ادامه داد: از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود با روش زنده‌گیری و یا روش‌های دیگر نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد اقدام کرده و نظارت کافی و لازم داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر یک مورد گاز گرفتگی در روستاها و شهرهای آبیک و خاکعلی صورت گیرد و به همراه با هاری باشد، هزینه‌بردار است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از پیمانکاران که کار جمع‌آوری و اتلاف سگ‌های ولگرد را بر عهده دارند، درخواست می‌شود نسبت به دفن آن‌ها در محل دفنی که در سایت بازیافت محمدآباد بویین‌زهرا تعیین شده، اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار