نمایشگاه علوم قرآنی شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ، معاون استاندار و سایر مسوولان و فعالان قرآنی در حسینیه خیرآباد شهر یزد آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۵۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 30 June 2015
به گزارش تابناک یزد  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این آیین با اشاره به اهمیت قرآن در جامعه ،از اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی قدردانی کرد و گفت: باید بستری فراهم شود تا نوجوانان و جوانان بیشتر با قرآن آشنا شوند.
وی برگزاری نمایشگاههای قرآنی را یکی از زمینه مهم برای آشنایی نوجوانان و جوانان با قرآن خواند و اظهار کرد : ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی باید با اهتمام بیشتری در دستور کار متولیان و مسوولان این بخش قرار گیرد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه نوجوانان در صورتیکه با آوای قرآن آشنا شوند ، جامعه سالم و پویایی خواهیم داشت ، خاطرنشان کرد : سبک زندگی جامعه ایرانی باید قرآنی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این آیین به ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد پرداخت و گفت : دو هزار عنوان کتاب قرآنی ، مذهبی و حوزوی توسط ناشرانی از قم، تهران و یزد عرضه شده است که کتابهای موجود با تخفیف 10 تا 50 درصدی به علاقه مندان ارائه خواهد شد.
علی غیاثی ندوشن ارایه آثاری از هنرمندان عرصه تجسمی را بخش دیگری از این نمایشگاه عنوان کرد و افزود : اتحادیه و تشکل های قرآنی در نمایشگاه حضوری فعال خواهند داشت ، بطوریکه هر شب برنامه های قرآنی توسط آنها برگزار می شود.
این مسوول غرفه کودکان ، مکتب خانه سنتی ، ارائه برنامه های جمعی شامل؛ شب شعر ، نقد کتاب، تجلیل از خادمان کتاب ، تواشیح و محافل قرآنی را از دیگر برنامه های نمایشگاه علوم قرآنی یزد عنوان کرد.
در این آیین کتاب مذهبی و قرآنی'نغمه های آسمانی' به نویسندگی حسن مختاری توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد رونمایی شد.
این نمایشگاه هشتم تا 19 تیرماه از ساعت 16 تا 23 در حسینیه خیرآباد یزد برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار