امام جمعه اقلید:: دولت‌مردان باید با کمک رسانه ملی و دیگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، خدمات نظام اسلامی را به گوش مردم برسانند تا بدانیم که امروز پس از 40 سال که از عمر نظام می‌گذرد، داشته‌هایمان چیست و چه کمبودهایی داریم.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به آیات قرآنی و روایات اسلامی و نماز طلب باران اظهار داشت: کفران نعمت، نیت بد، صفات پنهانی زشت، دورویی و نفاق با برادران ایمانی، باور نداشتن، به تأخیر انداختن نمازهای واجب، ترک نیکی و صدقه دادن، به کار بردن کلمات زشت و رکیک در گفتار با مردم و آلوده بودن زبان به فحش و ناسزا و... موجب عدم اجابت دعا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم بر لزوم بیان خدمات نظام تأکید کرد و گفت: حق مردم و نظام جمهوری اسلامی است که بدانند در کشور و برای ارتقا و پیشرفت بیشتر، چه هزینه‌هایی شده و چه کارهایی صورت گرفته است.

طالبی تصریح کرد: اینکه گفته شود که کاری انجام نشده، جفایی است که بر خود روا می‌داریم و دشمن نیز از این سوژه راه نفوذ را پیدا کرده و به ما آسیب می‌زند ازاین‌رو باید بپذیریم که موفقیت‌های بسیاری کسب کردیم.

امام جمعه اقلید تأکید کرد: دولت‌مردان باید با کمک رسانه ملی و دیگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، خدمات نظام اسلامی را به گوش مردم برسانند تا بدانیم که امروز پس از 40 سال که از عمر نظام می‌گذرد، داشته‌هایمان چیست و چه کمبودهایی داریم.

خطیب جمعه اقلید ادامه داد: علاوه بر خدمات مؤثری که در زمینه‌های مختلف ازجمله نانو، رادیو داروها، نانوتکنولوژی، نفت و گاز و استخراج و تأسیسات و... کسب کردیم در بخش‌هایی نیز ازجمله مسکن، اشتغال، ایجاد بستر مناسب برای ازدواج جوانان، مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ و صیانت از هویت اسلامی و ملی و...نیاز به کار بیشتر داریم.

طالبی به درون اندیشی و تحقیق در زمینه دهه فجر تأکید و بیان کرد: باید بدانیم که این چه حرکت عظیم و بزرگی بود که در یک برهه زمانی نسبتاً کوتاه، ستون فقرات طاغوت و استکبار جهانی و در رأس آن‌ها، آمریکا و شوروی و زیردستانشان مانند انگلیس، فرانسه و.. را در هم شکست.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طوفانی عظیم در دنیا ایجاد کرد، ابراز داشت: این انقلاب مانند کوه آتش‌فشانی، فوران کرد و مستکبران جهانی را به لرزه انداخت.

وی افزود: امروز استکبار جهانی به دنبال این است که مترسک‌هایی چون عربستان را در مقابل ایران اسلامی علم کند.

خطیب جمعه اقلید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها به نصب پرچم و چراغ و شعر خلاصه نمی‌شود بلکه این انقلاب از مرزهای جغرافیایی و مغزهای محدود عبور کرده و شعار جهانی‌شدن برای تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را سر داده است.

طالبی در بخش پایانی سخنان خود به فضای مجازی اشاره و با بیان اینکه این فضا امروز وارد تمام زندگی بشر را دربرگرفته است، عنوان کرد: فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت به شمار می‌رود به صورتی که اگر مهار آن از دست خارج شود موجب بروز فاجعه می‌شود ازاین‌رو بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، این فضا باید مدیریت شود.

وی همچنین حماسه تاریخی مردم آمل در برابر منافقان و کمونیست‌ها را گرامی داشت و با اشاره به جزییات آن و فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری، بر لزوم زنده نگه‌داشتن این‌گونه حماسه‌ها تأکید کرد و گفت: به لطف خداوند این غیرت امروز در تمام ایران اسلامی وجود دارد و در اشاره به نمونه بارز آن می‌توان پاسخ قاطع و به‌موقع مردم همیشه در صحنه ایران به فتنه گران و دشمنان در فتنه سال‌های 78، 88 و 96 برشمرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار