امام‌جمعه شیراز گفت:رئیس‌جمهور آمریکا به کشورهای مختلف سفر می‌کند و آنان را علیه ما تحریک می‌کند، بنابراین مذاکره با چنین کشوری بی‌معناست و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی است.
کد خبر: ۵۵۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 27 January 2018

تابناک فراس به نقل از فارس: آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بی‌فایده بودن مذاکره با استکبار جهانی، اظهار داشت: آمریکا پشت سر هم برای ما گرفتاری ایجاد می‌کند و توطئه پشت توطئه و هر چه در مقابل این کشور کوتاه بیاییم، آنان یک وجب فشارشان را بر ما بیشتر خواهند کرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا به کشورهای مختلف سفر می‌کند و آنان را علیه ما تحریک می‌کند، بنابراین مذاکره با چنین کشوری بی‌معناست و تنها راه مقابله با آنان ایستادگی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: آنچه انقلاب را پیروز کرد مقاومت بود و امروز نیز رمز پیروزی در برابر استکبار ایستادگی است.

امام‌جمعه شیراز ادامه داد: مردم در سال 57 روبروی دست‌نشانده آمریکا ایستادند و امروز در مقابل خود آمریکا قرار گرفته‌اند و شناخت دشمن در چنین شرایطی ضروری است.

ایمانی با بیان اینکه بهمن‌ماه و مناسبت‌های آن متعلق به انقلاب اسلامی و امام راحل است، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب پس از سال‌ها ایستادگی به اینجا رسیده و هنوز هم برای رسیدن به تعالی و هدف‌های عالی نیاز به مقاومت و ایستادگی است.

وی همچنین در خطبه نخست نماز جمعه نیز با اشاره به 3 گروه منافقان، شایعه‌پردازان و اوباش اظهار داشت: این سه گروه از ابتدای اسلام با پیامبر و ائمه درگیر بودند و امروز نیز در جوامع دیده می‌شوند.

امام‌جمعه شیراز افزود: منافقان با 17 هزار ترور دستشان تا آرنج به خون ملت آغشته شده و اوباش و قمه کشان نیز با دستورالعمل‌هایی که از خارج دریافت می‌کنند، آرامش جامعه را به هم می‌زنند.

ایمانی شناخت این 3 گروه را برای جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: شایعه‌پردازان نیز با گفتن دروغ‌های بزرگ، باورپذیری مردم را ساده می‌کنند و باید با این 3 گروه برخوردی قاطع صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار