نماینده اتحادیه جهانی کشتی:
نماینده اتحادیه جهانی کشتی گفت: میزبانی ماهشهر از مسابقات کشتی فرنگی بسیار کم نقص بود و این رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 27 January 2018

لونت سِن اظهار کرد: فدراسیون جهانی کشتی در نظر گرفته که چهار رقابت را برای نخستین بار در رنکینگ سیستم جای دهد که مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی نخستین تورنمنت است که این سیستم در آن به اجرا درآمد.

وی افزود: این رقابت‌ها به دلیل حضور کشتی‌گیران و تیم‌های قدرتمندی همچون ایران، ترکیه، کوبا، قزاقستان و ... از سطح کیفی بسیار بالایی بود به‌طوری‌که در مراحل ابتدایی شاهد حذف نفر اول المپیک بودیم.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی بیان کرد: به‌احتمال فراوان و در صورت تصویب نهایی امتیازات و رنکینگ به‌دست‌آمده توسط کشتی‌گیران در این مسابقات در کسب سهمیه المپیک مؤثر خواهد بود.

وی گفت: درمجموع این رقابت‌ها بسیار خوب و در سطحی بسیار بالا برگزار شد و از شرایط میزانی نیز رضایت کامل دارم. میزبانی ماهشهر بسیار کم نقص بود و همه امکانات لازم برای برگزاری چنین تورنمنت بزرگی کاملاً فراهم‌شده بود.

سِن عنوان کرد: از فدراسیون کشتی ایران نیز تقدیر و تشکر می‌کنم که زمینه برگزاری مناسب این رقابت‌ها را به‌خوبی فراهم کردند و باعث شدند این مسابقات در عالی‌ترین سطح ممکن برگزار شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار