عضو مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه تغییر ناگهانی استانداران در چند سال اخیر به این استان و مردم آن ضربه وارد کرده است گفت: دولت باید در این زمینه پاسخگو بوده و به‌ دنبال ثبات مدیریت در فارس باشد.
کد خبر: ۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 01 July 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیدعنایت‌الله هاشمی با اشاره به تغییر استاندار فارس اظهار داشت: یکی از اشتباهات بزرگ دولت تغییر ناگهانی و سریع مسئولان ارشد در استان‌ها است و این جز به ضرر استان و مردم آن چیز دیگری به‌همراه ندارد.

عضو مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه استانداری که در یک استان منصوب می‌شود یکسال برای شناسایی و در سال دوم برای برنامه‌ریزی زمان نیاز دارد بیان کرد: زمان اجرای فعالیت‌های استاندار در سال‌های سوم و چهارم است و باید به این مهم توجه شود.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان فعالیت استانداران گذشته استان فارس در دولت فعلی و سابق کمتر از سه سال بوده است خاطرنشان کرد: این تغییرات استان را عقب برده و لطمه‌های زیادی در بخش‌های مختلف وارد می‌شود.

نماینده مردم شهرستان سپیدان در خانه ملت گفت: استاندار جدیدی که قرار است در استان فارس مشغول به خدمت شود باید بومی باشد تا با شناخت از استان برای عمران و آبادانی استان برنامه‌ها را دنبال کند.

هاشمی با اشاره به اینکه تاکید ما بر ادامه فعالیت سیدمحمداحمدی به‌عنوان استاندارفارس بود افزود: متاسفانه مقاومت‌های زیادی در این زمینه شد تا اینکه سرانجام به تغییر مدیریت ارشد استان انجامید.

عضو مجمع نمایندگان فارس با اشاره به مذاکره خود با معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این زمینه تاکید ما این است که باید تکلیف استان مشخص سود و ثبات مدیریتی در آن حاکم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار