مسئول امور حمل و نقل و امور شهری شهرداری نی‌ریز: پس از سالها برجهای نوری دارالرحمه نی‌ریز راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۵۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 30 January 2018

تابناک فارس به نقل از نبض نی ریز:سعید استقلال مسوول امور حمل و نقل و امور شهری شهرداری نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریزگفت: برجهای نوری و سیستم آبرسانی دارالرحمه برای اولین بار راه‌اندازی و بهسازی شد.

 

سعید استقلال در ادامه افزود: پایه های این 4 برج نوری در زمان شهرداری غلامرضا ملاحسینی خریداری شده بود که سرانجام با حمایت و کمک شهردار فعلی راه‌اندازی شد.

 

استقلال همچنین عنوان داشت: سیستم روشنایی دارالرحمه دارای ضعف بود، تاریکی بویژه در هنگام غروب تأثیر منفی بر روحیه حاضران و داغدیدگان داشت و فضای وهم‌آلودی ایجاد می‌کرد.

 

او همچنین گفت: کمربند سبز دارالرحمه‌ها از اولویتهای بهداشتی و زیبایی دارالرحمه می‌باشد که متأسفانه مدتی در نگهداری آن کوتاهی شده بود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: حتی تعدادی از درختان خشک و تعدادی نیز بریده شدند، قبلاً بر روی سیستم آبرسانی این مکان کار شده، اما ناتمام مانده و به بهره‌برداری نرسیده بود.، اکنون با حدود ١٠ میلیون تومان هزینه سیستم آبرسانی راه‌اندازی و این نقص برطرف شد.

مسوول امور حمل و نقل و امور شهری شهرداری نی‌ریز بیان کرد: خوشبختانه پیمانکار نی‌ریزی آرامستان مجرب است و به بهترین نحو این مکان را اداره می‌کند و از نظر بهداشتی و نظافت در بهترین وضعیت قرار داریم.

سعید استقلال در پایان خاطر نشان شد: کنترل وضعیت (بهداشت و نظارت) این مکان هر ماه توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان و نیز مسئولان نظارتی شهرداری به طور مستمر انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار