مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: ‌با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بهبود شرایط ازدواج و تکریم بنیان خانواده، کانون مساجد تلاش می‌کند تا این امر را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهد.
کد خبر: ۵۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 01 July 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در سلسله نشست‌های نور امید ویژه اعضای خواهر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد اردبیل در پارک بانوان اظهار کرد: آنچه که در امر ازدواج باید به آن توجه کنیم سادگی اجرای مراسم و تاکید بر تفاهم مشترک زوجین است تا یک زندگی شایسته و آبرومند را در بین آحاد جامعه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: کانون‌های مساجد برنامه‌های مختلفی ویژه بانوان با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج صحیح را دارد تا توجه خاصی نیز به دغدغه‌های مقام معظم رهبری داشته باشد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان گفت: نقش والدین در کاهش سن ازدواج تأثیرگذار است که باید والدین را نسبت به نقش خود آگاه کرد.

سقا با اشاره به اینکه بانوان مسجدی در اجرای احکام دینی در مورد ازدواج اطلاع‌رسانی‌ها و مشاوره‌های موفق دارند، افزود: تاکنون در تمامی برنامه‌های تدارک دیده شده برای بانوان بحث مشاوره دینی و زندگی پیش‌بینی شده تا برای مشکلات و موانع خانوادگی آنها راهکارهایی ارائه شود.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد برنامه‌های مختلفی ویژه بانوان با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج صحیح را دارد تا توجه خاصی نیز به دغدغه‌ها مقام معظم رهبری داشته باشد، بیان کرد: توجه به کاهش رشد چشمگیر جمعیت کشور و افزایش سن جامعه دغدغه‌های بسیاری را برای خانواده‌ها در آینده پیش می‌آورد که خود خانواده‌ها باید به این مسئله آگاه باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل با بیان اینکه سلسله نشست‌های «نور امید» در سال گذشته موفقیت بسیاری در بین دختران جوان اردبیل در امر غنی‌سازی اوقات فراغت ایجاد کرد، ادامه داد: این نشست‌ها امسال با هدف موفقیت سال گذشته برپا شده که امیدواریم روند این نشست‌ها تخصصی‌تر و علمی‌تر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار