رئیس میراث فرهنگی ابرکوه خبر داد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه گفت: ابرکوه در روز شنبه مورخ 14 بهمن‌ماه میزبان معاون رئیس‌جمهور خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 03 February 2018

به گزارش تابناک یزد، مجاهد کرباسی در گفتگو با خبرنگار فارس در ابرکوه، اظهار کرد: علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در سفر خود به استان یزد، روز شنبه میهمان شهرستان ابرکوه خواهد بود.

کرباسی تصریح کرد: با توجه حضور فعالین حوزه گردشگری شهرستان ابرکوه در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و برپایی غرفه‌ای به نام این شهرستان که مورد بازدید و استقبال مسئولین کشوری و استانی قرار گرفت، می‌توان گفت سفر معاون رئیس‌جمهور به ابرکوه حاصل همان حضور پررنگ در نمایشگاه است.

بنا به گزارش خبرگزاری فارس، وی خاطرنشان کرد: معاون رئیس‌جمهور در برنامه سفر خود به این شهرستان که مقارن با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است، ابتدا با حضور در روضه الشهدا ابرکوه، با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کرده و با نثار گل به قبور شهدا به آنان ادای احترام خواهد کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ابرکوه اذعان کرد، مونسان در ادامه برنامه‌های خود در ابرکوه، بازدید و سپس فاز اول طرح پردیسان (مجموعه تاریخی خانه آقازاده) را افتتاح می‌کند.

گفتنی است در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، شهر ابرکوه به‌عنوان شهر نمونه گردشگری کشور در شبکه‌های سراسری معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار