مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبعیض اولین شاکله باورسوزی است.
کد خبر: ۵۶۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 04 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده در نشست فصلی شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان اردبیل تصریح کرد: از جمله اهداف دشمن باورسوزی و باورسازی است و وقتی مسئولی تبعیض پیشه می کند به عبارتی باورسوزی کرده و اعتماد عمومی از دست می رود.

وی افزود: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چهار هجمه از سوی دشمنان وارد شده که ۱۱ هدف از جمله باورسوزی را دنبال می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار هجمه را از سوی استکبار، عربستان در منطقه، سلطنت طلبان خارج و داخل کشور و جنگ روانی و فرهنگی برشمرد.

به گفته ستوده از اهداف هجمه ها بر علیه کشور وارونه سازی ارزش ها است که منجر به تغییر ذائقه عمومی می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در بین برخی مسئولان نیز دیده می شود، اضافه کرد: اینکه مدیری حاضر به سکونت در مناطق کم درآمد شهر نیست و اینکه برای ملاقات یه مدیر چند روز باید منتظر بود مصداق وارونه شدن ارزش هاست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: از سویی به عنوان مثال نامزد مجلس و شورایی که در ایام انتخابات مرتبا به هیئت های مذهبی سر می زند اما بعد از انتخابات حتی یک بار مراجعه ندارد مصداق وارونه شدن ارزش هاست.

ستوده اهداف دیگر دشمن را فرهنگ سازی برای آداب و رسوم غربی، الزامات دشمن برای سبک زندگی، دعوت به نافرمانی و شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی برشمرد.

وی اضافه کرد: از سویی سیاه نمایی، شکستن قبح ارزش ها، گفتمان و مرجع سازی مصنوعی، بی اعتبار کردن الگوهای رایج و توهین به مقدسات و اماکن اسلامی و دینی و علما را دیگر اهداف دشمن عنوان کرد.

به گفته مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در چنین شرایطی هیئت های مذهبی و مداحان نقش کلیدی داشته و باید با دقت و مراقبت نسبت به تربیت فکری جامعه اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار