معاون اقتصادی استانداری ایلام :
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: 37هزار هتکار از اراضی کشاورزی استان که تحت شبکه های نوین آبیاری در شهرستان دهلران فردا با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره بهرداری می رسد .
کد خبر: ۵۶۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 07 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛احمد کرمی در هفتمین روز از دهه فجر در مراسم جشن انقلاب  روستای پاکل گراب بخش سیوان ایلام  اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال در استان ایلام 362پروژه با اعتبار بالغ بر 1400 میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی می شوند که حدود 1000میلیاد تومان از این اعتبارات با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری خواهد رسید .

وی گفت : ایام دهه فجر ایام راهی ملت بزرگ ایران از ظلم و استبداد و نطقه ی عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است و جایگاه امروز ایران در دنیا مرهون رشادت ها و جانفشانی های ملت ایران اسلامی در سال 57 و قبل از آن به رهبری امام خمینی(ره) است.

کرمی افزود :خدمات نظام در این چهار دهه از عمر انقلاب در شاخص های توسعه از جمله آموزش، بهداشت و درمان و سلامت به وضوح قابل مشاهده است.

وی ادامه داد :با توجه به برنامه های که در دستور کار است باید به گونه ای برنامه ریزی شود که نتیجه فعالیت های عمرانی و اقتصادی عاملی برای کاهش آمار بیکاری در استان باشد.


وی بیان داشت :روستاها و جمعیت روستا کانون تولید و ارائه خدمت است و این امر مصداق کامل اقتصادی مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در روستا نمود بیشتری پیدا می کند

وی تاکید کرد: باید مدیران دستگاههای اجرایی استان به گونه برنامه ریزی کنند که مردم به ادارات نکشانند این امر با پیگیری و هماهنگی و همدلی میدران در سطح استان ، شهرستان و بخش ها وحضور مستمر در بین مردم رقم خواهد خورد.


شایان ذکر است ، افتتاح خط تغذیه گاز رسانی به روستاهای زیغل ،پاکل،رضاآباد وچنارباشی بخش سیوان ایلام به طول۱۶کیلومتر خط تغذیه و۲۸ کیلومتر طول شبکه با انشعاب ۵۳۰،افتتاح طرح گازرسانی به روستای پارده چوار به صورت نمادین در جریان سفر کرمی معاون عمران استاندار ایلام انجام شد . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار