در یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری دو برنامه یکی بصورت تجلیل ازمقام شهید و دیگری تجلیل علمی یارانش و مبارزان همراهش وعلمای که وجود داشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 02 July 2015
تابناک بوشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در برگزاری کنگره یک‌صدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار دبیرخانه این کنگره درشهرستان تنگستان تشکیل می‌شود.
فتح‌الله حقیقی در جلسه برگزاری کنگره یکصدمین سال شهادت رئیسعیلی دلواری با بیان اینکه این کنگره در سالروز شهادت سردار بزرگ مبارزه با استعمار برگزار می‌شود اظهار داشت: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن کنگره شهید رئیسعلی دلواری در استان بوشهر کمیته‌های پنجگانه تعریف و تشکیل شده است.
 
وی، کمیته علمی، امنیتی، اطلاع رسانی، مردمی و پشتیبانی را از جمله کمیته‌های کنگره یک‌صدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری دانست و گفت: ستاد این کنگره در مرکز استان بوشهر تشکیل و کمیته‌های یاد شده به برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره مشغول هستند.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه برای برگزاری این کنگره نشست‌هایی با مسئولان کشوری و استانی  انجام شده گفت: با توجه به اینکه کنگره یک‌صدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار شهریور امسال برگزار می‌شود دبیرخانه این کنگره در تنگستان تشکیل شود.
 
حقیقی با بیان اینکه کنگره علمی شهید رئیسعلی دلواری هم برگزار می‌شود افزود: در یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری دو برنامه یکی بصورت تجلیل ازمقام شهید و دیگری تجلیل علمی یارانش و مبارزان همراهش وعلمای که وجود داشت برگزار می‌شود.
 
وی، با بیان اینکه شهیبد رئیسعلی دلواری  تعلق به گروه خاصی نیست افزود: شهید رئیسعلی دلواری خیلی بزرگترازآن است که فکرش می‌کنیم  و این سردار بزرگ مبارزه با استعمارتعلق به هیچ فرد ویا گروه خاصی نیست.
 
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر این نکته که درمبارزات رئیسعیلی دلواری باید به ابعاد این حماسه پرداخته شود بیان کرد: باید درسراسراستان بوشهر مسابقات ورزشی بمناسبت یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواربرگزارشود و مرحله نهایی آن درجوار منزل شهید رئیسعلی دلواری در دلوار برگزار شود.
 
حقیقی افزود: درروزشهادت رئیسعلی دلواری محل شهادت سردار مبارزه با استعمار و همرزمانش گلباران وناقوس کشتی‌های به صدا درمی‌آید.
 
وی افزود: ساماندهی مزار شهید رئیسعلی دلواری درنجف اشرف در دستور کار قرار گرفته است.
 
حقیقی خاطرنشان کرد: پوستر، بروشورهای سالروزشهادت رئیسعلی دلواری و سایت کنگره این شهید در سطح کشور راه اندازی شده است.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداربوشهر خواستار همکاری بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی، شورای اسلامی شهر دلوار وتعاونی‌های دلوار درپشتیبانی مالی با ستاد کنگره شهادت رئیسعلی دلواری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار