معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: مازندران به دلیل برخورداری از طبیعت دریا و جنگل در معرض آلودگی هوا نیست اما باید زمینه افزایش آلودگی هوا را در استان از بین ببریم.
کد خبر: ۵۷۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 25 February 2018

به گزارش تابناک : علی نبیان بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان ضمن تبریک روز مهندس، با اشاره به این که مسئولیت دستگاه های متولی در کاهش آلودگی هوا بسیار سنگین و خطیر است، یاد آور شد: باید با اقدامات لازم و ویژه، زمینه افزایش آلودگی هوا در استان را از بین ببریم.
نبیان با بیان این که نباید تصور کنیم که مازندران بدلیل برخورداری از طبیعت دریا، جنگل و جلگه در معرض آلودگی هوا نیست، گفت: باید پایش دقیقی بویژه از مناطقی از استان که در معرض آلودگی قرار دارد داشته باشیم و بصورت مداوم گزارش گیری کنیم.
وی با بیان این که تصمیم گیری درست و مناسب برای امور جامعه و مردم از رسالت های محوری مدیران است، خاطر نشان کرد: برای تصمیم گیری در خصوص امنیت جان و سلامت مردم نیازمند اطلاعات و برنامه ریزی دقیق هستیم.
معاون استاندار، با اشاره به این که برای نهادینه کردن فرهنگ عدم استفاده از اتومبیل های آلاینده، تک سرنشین و جدی گرفتن هشدارهای آلایندگی از سوی جامعه باید کار فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی مستمر انجام گیرد، افزود: صدا و سیمای مازندران با تهیه برنامه های نفیس و موثر نقش تعیین کننده ای در این راستا دارد و رسانه ها و نهادهای فرهنگی باید برای تحقق این هدف مهم نقش آفرینی نمایند.
نبیان با اشاره به 12.2 میلیون نفر شب اقامت گردشگر از 27 اسفند 95 لغایت 13 فروردین 96 در استان، تاکید کرد: پایش جامعی از وضعیت آلودگی هوا در ایام تعطیلات نوروزی امسال در سراسر استان صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، عنوان نمود: همه باید با ادبیات واحد و در سایه همدلی و هم افزایی، تصمیمات و برنامه های این بخش را تحقق ببخشیم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار