نماینده سابق بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مدیریت نظام اقتصادی کشور به مدیری متعهد و دست‌پاک نیاز دارد.
کد خبر: ۵۷۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 26 February 2018

حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع زاده  در خصوص لزوم تلاش مسئولان برای حل مشکلات جامعه بعد از راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و بیعت دوباره با رهبری گفت: با توجه به تحرکات بسیار سبُک دشمن در قبل از جریان 19 و نه دی‌ماه که انجام داد مبنی بر اینکه تلاش می‌کرد از مشکلات مردم بهره‌برداری کند و در مسیر اغراض خودش استفاده کند که الحمدالله موفق نشد.

وی افزود: حرکت طوفانی مردم و به فرموده مقام معظم رهبری حرکت تماشایی مردم در حمایت از نظام و در حمایت از اقتدار و عزت نظام اسلامی علی‌رغم مشکلات عدیده مالی اقتصادی که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند یک واقعیت پذیرفته‌شده و ملموس است.

نماینده سابق بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به اینکه این حرکت مردم واقعاً دشمن را نسبت به‌نظام ما کاملاً مأیوس کرد، تصریح کرد: دشمن می‌خواست از مردم ما با تحریم‌ها و ایجاد سختی‌ها بهره ببرد که موفق نشد و جا دارد دولتمردان ما پاسخ به‌حق مردم را بدهند و همچنین وضعیت معیشتی مردم، ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض و رفع وضعیت اختلاف طبقاتی واقعاً حل شود.

زارع زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که به‌صراحت فرمودند: که ما در فضای نظام اقتصادی کشور بی‌عدالتی کردیم و این عدالت رعایت نشده است، اظهار داشت: دولت شرعاً، عقلا، عُرفا و منطقاً وظیفه دارد بعدازاینکه چهار سال نظام را معطل مذاکرات بی‌خاصیت برجام کرد و رسیدن به فضای اقتصادی کذایی که قولش را داده بود، این مباحث انحرافی، جریانات مسئله‌ساز و فضاسازی را کنار بگذارند و دست در دست هم بگذارند و مشکلات اقتصادی و مالی مردم را حل کنند.

نماینده سابق مردم بافق و بهاباد اظهار داشت: باوجود کشور ثروتمندی که داریم و هر فردی که بگوید ما نمی‌توانیم نظام اقتصادی را مدیریت کنیم، دروغ می‌گوید برای اینکه هم می‌توانیم و هم قدرتش راداریم به‌شرط آنکه مدیر متخصص، متعهد، سالم و دست‌پاک در فضای اجرایی کشور بیاید و متولی نظام اقتصادی کشور شوند. با مدیرانی که 11 هزار میلیارد پول مردم را زیرورو می‌کنند نمی‌توانیم؛ اما اگر بخواهیم می‌توانیم دست آن‌ها را از نظام اقتصادی کشور کوتاه کنیم.

این مسئول در پایان گفت: اگر ما به جوانان متخصص و مردمی که باجان و دل در گرما و سرما در فضای خیابان‌ها فریاد دفاع از نظام را دارند تکیه کنیم به همه‌جا می‌رسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار