رئیس سابق شورای شهر یزد گفت: نیروی انتظامی حافظ نوامیس مردم است و باید با دید ارزشی به مسئولین امنیت جامعه نگریسته شود.
کد خبر: ۵۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 28 February 2018

حجت‌الاسلام عباس زارع گاریزی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران، گفت: امروز امنیت و آرامشی که ما داریم بخشی از آن مدیون درایت و اقتدار و صبوری نیروی انتظامی انقلابی و مؤمن کشور است و امروزه نیروی انتظامی یکی از خطوط قرمز ماست و هیچ‌کس حق جسارت و بی‌ادبی نسبت به این برادران زحمت‌کش و دل سوز را ندارد.

رئیس سابق شورای شهر یزد با اشاره به اینکه امروزه این فرزندان انقلابی در سراسر کشور و در حتی در ناامن‌ترین نقاط مشغول جان‌فشانی و حراست از اسلام، نظام و دستاوردهای انقلاب و امنیت مردم هستند، افزود: امروزه نیروی انتظامی حافظ نوامیس مردم است و هر کس بخواهد جسارت و کوچک‌ترین برخورد نابخردانه‌ای با این عزیزان داشته باشد، باید سریع و بر اساس قانون مجازات شود تا دیگران بدانند در این کشور همچون دیگر کشورهای دنیا مسئولین امنیت باید مورداحترام باشند و باید با یک دید ارزشی به آن‌ها نگریست.

زارع گاریزی تصریح کرد: امروزه در کشورهای به‌اصطلاح دموکراسی دنیا هم هیچ‌کس حق جسارت و ایجاد ناامنی برای مسئولین امنیتی کشور را ندارند و با آن‌ها با اشد مجازات برخورد می‌شود.

این مسئول بابیان اینکه مسئولین همچون گذشته ضمن رعایت صبوری و حکمت برخورد مقتدرانه با عوامل ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشند، اظهار داشت: مسئولین پلیس را با آمادگی کامل و مجهز شده به صحنه‌های اغتشاشات بفرستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با صبوری و مهربان برخورد کرد و موقع ای با نامهربانی، بی‌عقلی، کینه و اعمالی همچون داعشی مواجه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار