امام جمعه موقت قزوین:
امام جمعه موقت قزوین گفت:امروزه دشمنان با افکار مسموم خود قصد ورود به خانه های مردم را دارند که باید پدران و مادران با این اقدام دشمنان هوشمندانه مقابله کنند.
کد خبر: ۵۷۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 02 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: قرآن همه مومنان را به تقوای فردی ، خانوادگی و اجتماعی دعوت می کند تا از آتشی که هیزم آن جان آدمی است به دور مانند.
وی ادامه داد: باید پدر و مادر فرزندان خود را با اوامر و نواهی الهی آشنا ساخته و به وظایف خود در قبال یکدیگر مسئول و متعهد باشند.
خطیب نماز جمعه شهر قزوین با گرامیداشت هفته تربیت اظهار کرد: باید معلمان، بزرگان و اولیاء وظیفه امر به معروف و نهی از منکر یعنی تشویق به خوبی ها و بازداشتن از بدی ها را در دستور کار قرار دهند و اهتمام بیشتر و جدی تری در این زمینه داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین قابل در بخش دیگری از خطبه ها خاطر نشان کرد: بازاریان، نیروی انتظامی و ماموران تعزیرات باید در آستانه سال نو در انجام وظایف قانونی خود دقت بسیار زیادی داشته باشند و از هرگونه تضییع حقوق مردم خوداری کنند.
امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه محیط زیست به همگان تعلق دارد افزود:باید از برخی گونه های گیاهی نادر که دارو و تغذیه هستند، مراقبت کرد و نباید برای یک لحظه هوس آنها را از میان برد.
وی با اشاره به سخنان مبنایی و ارزشمند و دقیق مقام معظم رهبری در ملاقات با مردم تبریز افزود:این بیانات آسیب شناسی انقلاب بود که اگر انقلابی به اشرافیگری و توجه به ثروتمندان و تکیه بر خارج مبتلا شود حتما یک حرکت ارتجاعی در میان است.
وی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد:این سالگرد نباید محدود به دهه فجر شود و باید تلاش کنیم دستاوردهای چهل ساله انقلاب را به جهانیان و نسل جوان عرضه کنیم.
وی افزود: دشمنان سعی می کنند نومیدی را در عملکرد انقلاب القا کنند، بنابراین همه باید دستاوردهای نظام را برای قشر جوان برجسته کنند.
وی با تشریح یکی از دستاوردهای انقلاب افزود:قبل از انقلاب متوسط عمر 58 سال بود اما امروزه متوسط شاخص عمر برای زنان 78 سال و برای مردان 73 سال است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران کنگره 14 هزار شهید افزود: برگزاری کنگره ها برای شهدا از نعمات خداوند است و باید از جانفشانی و ایثار شهدا قدردانی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین قابل اظهار کرد: امروزه دشمن از ملت ایران ترس دارد و نمی داند به چه طریقی جلوی جانفشانی ها و ایستادگی های ملت ایران را بگیرد.
وی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) گفت :ادب و اخلاص این زن موجب شد که به زنی برجسته و مثال زدنی در تاریخ اسلام تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار