شهردار میبد بیان کرد:برای رفع آلودگی محیط زیست مشارکت و همکاری همه اقشار جامعه نیاز است.
کد خبر: ۵۷۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 10 March 2018

«محمود اسدزاده» به مناسبت هفته درختکاری و فرارسیدن تولد حضرت زهرا(س) در جمع پرسنل فضای سبز، گفت: ایجاد فضای سبز و توسعه آن در پارک ‎‎ ها ضمن ایجاد شادابی و نشاط باعث عمران و آبادانی درسطح شهر می‏‏شود.

وی با توجه به آلودگی‏‎‎های زیست محیطی، اظهار کرد: وجود صنایع و کارخانه‏‏های کوچک و بزرگ در شهرستان میبد و شهرستان همجوار، محیط زیست ما را دچار مشکل کرده و سلامت مردم را به خطر انداخته است.

اسدزاده بیان کرد: باید با ایجاد فضای سبز در کل شهر و کاشت درخت، جبران کسری و کمبود درخت که از سالیان گذشته در سطح شهرستان احساس می‏‏شود را ظرف مدت دو، سه ماه آینده شاهد باشیم که این امر نیازمند همت همه مردم و اقشار جامعه است.

وی توجه ویژه به بافت تاریخی شهر را مهم دانست و افزود: بافت تاریخی شهرستان میبد یک بافت تاریخی باارزش است که باید حفظ شود.

وی با بیان این که شهرستان میبد از قدیم الایام به باغ شهر معروف بوده است،  نگهداری و محافظت از باغات را در حفظ سلامت مردم مهم خواند.

اسدزاده پرسنل فضای سبز را به عنوان اولین سنگربانان حفظ محیط زیست نام برد و گفت: زحماتی که این عزیزان می کشند باعث می شود مردم در سلامت بیشتر به سر ببرند و شاداب تر زندگی کنند.

شهردار میبد از پرسنل فضای سبز میبد تشکر کرد و گفت: باید بر دستان این عزیزان بوسه زد و به آنها افتخار کنیم که با کار خود، سلامت و زیبایی شهر به دست توانمند آنهاست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار