مصوبه مساعدت 200 ميليون توماني شوراي اسلامي شهر يزد به حوزه علميه در جلسه علنی اين شورا تكذيب شد.
کد خبر: ۵۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 06 July 2015
به گزارش تابناک یزد  حجت الاسلام "عباس‌زارع" ‌ريیس‌ شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت چهاردهم تیرماه سالروز شهرداری‌ها و دهياري ها، از شهردار یزد بابت برگزاری جشن میلاد امام‌حسن‌مجتبی(ع) در پارک بزرگ حسن‌آباد قدردانی کرد و افزود: این جشن با استقبال گسترده مردم محله حسن آباد همراه بود که برنامه‌های بسیار مناسبی هم اجرا شد.

وي با اشاره به درج مطالب کذب و جوسازی برخي رسانه‌ها با موضوع كمك مالي 200 ميليون توماني شورا به حوزه‌های علمیه، اين مضووع را كذب محض خواند.

زارع با اشاره به وقف بودن احداث ساختمان حوزه علميه، افزود: متاسفانه سال گذشته 90 میلیون تومان با پافشاری های زیاد از جانب شورا به حوزه‌های علمیه شهر یزد کمک شد ولي در سال جاري هیچ کمکی به این حوزه‌ها نشد.

"سيدمحمدعلي پاکنژاد" دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد  گزارشی از دیدار خانواده محترم شهدای هفتم تیر با مقام معظم رهبری را ارائه كرد و به بیان گوشه‌ای از مباحث مهم مقام معظم رهبری پرداخت.

"سيدمحمدرضا مدرسی" دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد دغدغه‌های خود را برای برطرف شدن مشکلات در شهر با شهردار در میان گذاشت و افزود: از جمله مشکلاتی که اینجانب در شهر مشاهده کردم، مربوط به نبود امکانات مناسب در پارک شادی، عدم استفاده از پارکینگ‌های شهرداری در سطح شهر و مشکلات نور و فضای سبز میدان حج است و به جد خواستار پیگیري براي رفع این مشکلات هستيم.

اين نماينده مردم در شورای شهر همچنين یادآور شد: پیگیری مطالبات شهرداری از مسکن و شهرسازی باید جدی گرفته شود و در این زمینه حساسیت شورای اسلامی شهر هم به طور جدی وجود داشته باشد تا این مشکل هم هرچه سریعتر مرتفع شود.

همچنین در مورد آغاز عملیات عمرانی تقاطع غیر همسطح بلوار ولایت و فرودگاه مباحثی مطرح شد که مخالفان و موافقان نظرات متفاوت خود را اعلام کردند و به نظر می‌رسد که باید در اجرای این طرح با توجه به تردد کم وسایل نقلیه تجديدنظر صورت پذیرد.

"محمدرضاعظیمی‌زاده" شهردار یزد نيز در این جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده اعضای شورا به طرح گسترش امامزاده جعفر یزد اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طرح گسترش امامزاده جعفر(ع)، یک مشاور دارد که با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و اداره اوقاف، طرح‌های خود را به شهرداری ارائه می‌دهد و در این زمینه شهرداری با ارائه طرح‌های مشاور، كار تملکات خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه به اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان خاتمی اشاره کرد و افزود: طرح این میدان آماده است و هیچ مشکلی برای اجرای طرح وجود ندارد اما متاسفانه ضرورت اجرای این طرح در شورای ترافیک استان با مخالفت روبرو شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار