رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر گفت: طبق اعلام کارشناسان استاندارد استان بوشهر، در حال حاضر بازار محصولات بهداشتی در شهر بوشهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
کد خبر: ۵۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 06 July 2015
تابناک بوشهر: فریده مواجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشبرد طرح اجرای هماهنگ استانداردها، نتایج بازرسی‌هایی که اخیراً از مراکز عرضه محصولات بهداشتی و سلولزی بازار شهر بوشهر صورت گرفته، نشان‌دهنده سلامت نسبی بازار است.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر افزود: در این بازرسی‌ها محصولات بهداشتی از قبیل پوشک بچه و بزرگسال، دستمال‌کاغذی و محصولات بهداشتی بانوان موردبررسی قرار گرفتند که خوشبختانه وضعیت مناسبی داشتند.

مواجی با اشاره به چندین فقره شناسایی و جمع‌آوری اینگونه محصولات بهداشتی غیراستاندارد از انبارها و مراکز زیرزمینی، اظهار داشت: این جمع‌آوری‌ها کمک شایانی به‌سلامت بازار نموده و امروز شاهد آن هستیم که وضعیت مطلوبی بر بازار محصولات بهداشتی در شهر بوشهر حکم‌فرماست.

این مقام مسئول همچنین از وضعیت مناسب مراکز عرضه لوله و اتصالات پی‌وی‌سی بازار بوشهر خبر داد و افزود: با کنترل مراکز عرضه لوله و اتصالات پی‌وی‌سی آبرسانی شهر بوشهر، تاکنون وضعیت رضایت‌بخشی در اکثر مناطق این شهر گزارش‌شده است.

وی استاندارد را حداقل کیفیت مطلوب دانست و از عموم مردم خواست تا قبل از اقدام به خرید محصولات تولید داخلی، از کیفیت مطلوب محصول و درج نشان استاندارد بر روی کالا اطمینان حاصل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار