در استان یزد ۳هزار نفر عضو سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا شده‌اند و ۱۲۴هزار و ۱۸۵فقره ابلاغ الکترونیکی از طریق شورا‌های حل اختلاف ارسال شده است.
کد خبر: ۵۸۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 10 April 2018

معاون رئیس کل دادگستری استان در امور شورا‌های حل اختلاف استان یزد گفت: نزدیک به 3هزار نفر عضو سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا شده‌اند و ۱۲۴هزار و ۱۸۵فقره ابلاغ الکترونیکی از طریق شوراهای حل اختلاف یزد ارسال شده است.
محمدرضا حداد با اشاره به عملکرد شورا‌های حل اختلاف این استان در جهت فناوری و اطلاعات، اظهار داشت: شورای حل اختلاف یزد اولین استانی در کشور است که دعاوی در صلاحیت شورا از طریق دفاتر خدمات قضایی پذیرش شد و در این مدت نزدیک به سه هزار نفر عضو سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا شده‌اند و ۱۲۴هزار و ۱۸۵فقره ابلاغ الکترونیکی داشته‌ایم که جمعاً امتیازات اداری و قضایی در سامانه دو میلیون و ۴۷۴هزار ۶۵۶ امتیاز بوده است.
وی اشاره کرد: در سطح استان یزد در زندان اردکان و زندان مرکزی یزد سه شعبه فعال شورا‌های حل اختلاف وجود دارد، در ۱۱ماه سال96 هزار و ۵۰فقره پرونده به این شعبه‌ها واردشده است و همچنین هزار و ۱۶۲پرونده مختومه شده است و تعداد ۸۵۶فقره به سازش منتهی شده است؛ به‌گونه‌ای که بالاترین درصد سازش‌ها در استان یزد در این شعبه‌ها است و درنهایت ۸۰درصد از این پرونده‌ها به سازش ختم گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار