بخش استانی یازدهمین همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با محوریت قرآن و استکبارستیزی در دانشکده علوم قرانی میبد برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 12 April 2018

 دکتر «مجتبی محمدی مزرعه‌شاهی» دبیر استانی همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی با بيان اين كه یازدهمین دوره اين همایش با محوریت قرآن و استکبار ستیزی، ۲۹ و ۳۰ فروردین در استان قم برگزار می‌شود، گفت: در مجموع ۱۱۱۵ مقاله به همایش بین المللی قران ارسال شده که از این تعداد، ۹۸۵ مقاله داخلی و ۱۳۰ مقاله خارجی از ۱۵ کشور است.

وی عنوان كرد: این همایش در ۱۵ استان داراي دبیرخانه استانی است که دبیرخانه استان‌هاي یزد و کرمان به صورت مشترک، در دانشکده علوم قرانی میبد واقع شده است. 

مزرعه‌شاهی ادامه داد: ۳۸ مقاله از دو استان یزد و کرمان به این دبیرخانه ارسال شده، که مورد ارزیابی و داوری اساتید دانشکده علوم قرآنی میبد قرار گرفته و از این تعداد ۲۵ مقاله مردود، ۸ مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات پذیرش شده و ۴ مقاله به عنوان مقاله برتر پذیرفته شده است. 

وی افزود: چهار مقاله برتر اين دبيرخانه استاني به همایش شامل مقاله «تعطیل ناپذیری و انعطاف پذیری تاکتیکی در مبارزه با استکبار» نوشته دکتر خواجه پور و دکتر زارع بیدکی، مقاله «صهیونیسم ستیزی در اشعار ابراهیم طوقان و قیصر امین پور با تکیه بر ایات قران» توسط خانم بارانی و دکتر دهقان از کرمان، مقاله «اهداف استکبار ستیزی در اسلام با تاکید بر سیره پیامبر(ص)» توسط دکتر طالبی و موسوی و مقاله «استکبار ستیزی در سیره امام موسی کاظم(ع)» نوشته حبیبیان، قصابیان و موسوی است.

گفتنی است، در ادامه این همایش، نویسندگان مقالات برتر توضیحاتی در مورد مقاله خود ارائه دادند و در انتها نیز از نگارندگان این مقالات با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار