کد خبر: ۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ 18 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه کنسرت های موسیقی پاپ یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز، سه شنبه شب محمد علیزاده به همراه گروه خود به روی صحنه تالار حافظ رفت.

اعضای ارکستر موسیقی را محمد علیزاده (خواننده)، علی پورنگهبان (گیتارباس)، امیرحسین اویسی (کیبرد)، حسن ذاکری (درامز)، بهمن میرزا زاده (بوزوکی)، اشکان موسوی (ویلن)، سعید عباسی (کیبرد)، محمد شعبانی (پرکاشن)، عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک) و اشکان صدیق آذر (سمپلیر) تشکیل می دهند.

علیزده پس از شیراز در تهران می خواند

محمد علیزاده و ارکستر همراهش، جمعه یکم اسفند ۱۳۹۳ در دو سانس ۱۸ و ۳۰ و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در بخش جنبی سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن همایش های برج میلاد تهران بروی صحنه می رود.

کنسرت محمد علیزاده

علیزاده ۲۳ دی ماه ۱۳۶۰ در کرج به دنیا آمد و برای اولین بار در ۴ سالگی استعداد خوانندگی در او کشف شد. وی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرد و به دلیل علاقه به موسیقی در این زمینه به صورت جدی فعالیت می کند.

کنسرت های پاپ خوانندگان شیرازی در راه

این در حالیست که در ادامه بخش های پاپ یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز کنسرت خوانندگان پاپ شیراز جمعه یکم اسفندماه در هشتمین شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در تالار حافظ برگزار می شود.

کنسرت محمد علیزاده

بر این اساس مهران موثقی قطعات سائر، قلک دل و با من بخوان را با نوازندگی حسین زارع، حامد مدبری، محمد شکاری، پرهام پیمان پور و ایمان مهریاری، مازیار ظریف قطعات کلید، روز شما بخیر، دهه پنجاهی را با نوازندگی ساسان هاشمی، نیما حمیدی، مجتبی عمادی، فرهاد بهرام، پرهام لردی فرد، علی علیپور و نسیم فلسفی، حامد فقیهی قطعات شیراز، بموون و روزهای خوب با نوازندگی فرهاد بهرام، ایمان مهریاری، عبدالرضا رسول اف، علی علیپور و بهشاد بحرانی، سینا سَبُک روح قطعات دوشنبه، چرا و شهرت را به نوازندگی دَنی ام و پرهام لردی فرد و حسین میری قطعات ایج، بهار و از دل نرود را با نوازندگی علی علیپور، ساسان هاشمی، پرهام لردی فرد، فرهاد بهرام، نیما حمیدی، حمیدرضا آرام، مهدی محرابی به صحنه می برند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار