فرماندار بافق در جلسه کارگروه توسعه این شهرستان از احداث سه نیروگاه خورشیدی دربافق خبرداد.
کد خبر: ۶۰۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 05 May 2018

چهل و پنجمین کارگروه مطالبات مردمی شهرستان بافق و پیگیری صورتجلسه ۹ شهریورسال ۱۳۹۳ با حضو نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، زاده رحمانی فرماندار و جمعی از مسوولان و قشرهای مختلف مردم در امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این نشست پس از قرائت صورتجلسه ۹ شهریور سال ۱۳۹۳ هرکدام از مسوولان گزارشی از روند اجرای مصوبات در جلسه و برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان مطرح کردند.

فرماندار بافق در این نشست باتبریک ایام شعبانیه به تشریح برخی اقدامات انجام شده در این شهرستان پرداخت وگفت:۱۲ کیلومتر از سخت‌ترین پروژه بزرگراه بافق به یزد زیرعبوررفت و ۱۱ کیلومتر باقی مانده طی دوماه اینده زیربار ترافیک میرود و پرونده این پروژه به اتمام می‌رسد.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی بافق در حال اجراست و خیز توسعه این شهرستان را به ارمغان دارد افزود:آسفالت بافق به سمت بهاباد ۲۲ کیلومتران اغاز شده و ۱۰ کیلومترباقی مانده جاده بافق به سمت نوق نیز در سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به احداث فرودگاه در این شهرستان تصریح کرد:اقدامات اصلی اداری ان انجام شده که ۱۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد که اگر شرکت متقضی انجام ندهد خودمان این سرمایه گذاری را انجام میدهیم.

فرماندار بافق از احداث سه نیروگاه خورشیدی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد و افزود:تا پایان سال جاری نیروگاه ۱۵۰ مگابایتی به اتمام می‌رسد و قرار داد نیروگاه سیکل ترکیبی قرارداد آن در تهران بین نیروگاه مادر برق و شرکت کره‌ای بسته شده است.

زاده رحمانی با اشاره به بحث گازرسانی در بافق گفت:به روستا‌های حاشیه شهر گازرسانی شده و گازرسانی به دهستان کوشک نیز اغاز شده که با تمام این پروژه بافق می‌تواند به عنوان شهرستان سبز کشور از نظر پروژه گازرسانی تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پخش زنده فوتبال از شبکه ۳ در این شهرستان اشاره و بیان داشت:مشکل بحث فوتبال و شبکه سه که مسابقات فوتبالی پخش نشد موقتا حل شده و برای حل دائمی این موضوع از صباغیان و مدیرکل ارتباطات کمک گرفته می‌شود.

گفتنی است؛پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی فولاد و آهن اسفنجی تا پایان سال جاری، اتمام بخشی از پروژه فاضلاب شهری، انجام زیرساخت‌ها و پروژه فیبرنوری و بودجه‌های دولتی از دیگر مباحثی بود که فرماندار بافق در این نشست به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار