حسین رضا زاده نماینده کازرون:منشأ این اعتراضات (کازرون) از نماز جمعه شروع شد. درست از جایی که مردم حرف‌های آنها را باور کردند. من بارها به امام جمعه گفتم شما که حرف‌هایی که می‌زنید صحیح نیست و بعدا از کانال‌هایی می‌شنیدم که برخی می‌گفتند اگر ما این حرف‌ها را نزنیم نمی‌توانیم مردم را تحریک کنیم که به صحنه بیایند.
کد خبر: ۶۰۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ 20 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایلنا: حسین رضازاده نماینده کازرون پس از گزارش روزنامه دولت امام جمعه این شهر را عامل حوادث خونین روزهای اخیر کازرون معرفی کرد و گفت:

منشأ این اعتراضات (کازرون) از نماز جمعه شروع شد. درست از جایی که مردم حرف‌های آنها را باور کردند. من بارها به امام جمعه گفتم شما که حرف‌هایی که می‌زنید صحیح نیست و بعدا از کانال‌هایی می‌شنیدم که برخی می‌گفتند اگر ما این حرف‌ها را نزنیم نمی‌توانیم مردم را تحریک کنیم که به صحنه بیایند.

من به آنها گفتم شما که به امامزاده سیدحسین و نیشابور می‌روید می‌دانید که این مکان‌ها در این طرح نیست اما آنها سکوت می‌کردند. من بارها به آنها گفتم من که نمی‌توانم مقابل خواست مردم بایستم شما آنها را قانع کنید که این طرح علیه آنها نیست و ضرری به آنها نمی‌رساند. نتیجه این مساله این شد که شروع به فضاسازی کردند.

در ادامه این ماجرا در فروردین ماه گروه‌هایی در خارج از کشور مردم را به اغتشاشات تحریک می‌کردند تا اینکه روز چهارشنبه عده‌ای جمع شدند و تجمعات به شکل بزرگتری ادامه پیدا کرد. نیروهای امنیتی هم بر حسب وظیفه عده‌ای را دستگیر کردند. ظاهرا باز هم گروهی را تحریک کردند که بروید افرادی که بازداشت شده‌اند را آزاد کنید و کلانتری را آتش بزنید. من معتقدم همه این افراد بی‌گناه هستند. گناهکار آن افرادی هستند که جوانان را تحریک به چنین اقداماتی کردند.

اسناد و پیام‌هایی دارم که اشخاصی در تهران که در کشور مسئولیت دارند گفته‌اند بروید از اجتماعات و تظاهرات مردم عکس و فیلم بگیرید تا جهانی شود. من از آخرین وضعیت طرح خبر ندارم اما می‌دانم مردم کازرون فهیم و شریف هستند و نشان داده‌اند اهل اعتراضات به این شکل نیستند. پس این اعتراضات محرک داشته‌ است. شهرستان کازرون شرایط خاصی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار