رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک:
رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن گندم به صورت توافقی از مزارع اندیمشک در فصل برداشت محصول خریداری شد.
کد خبر: ۶۰۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 21 May 2018

 

۱۷.۷ هزار تن گندم از مزارع اندیمشک خریداری شد

خشایار حسینی با بیان اینکه ۱۴ تن بذر کلزا در سال زراعی گذشته برای حمایت از کشاورزان در اندیمشک توزیع شد، عنوان کرد: ۹۲۰ تن محصول گلزا از مزارع اندیمشک به صورت تضمینی خریداری به عمل آمد.

وی، قیمت توافقی خرید و فروش گندم را یک هزار و ۵۰۰ تومان اعلام و افزود: دو هزار و ۲۰۰ تن گندم بوجاری برای بذر خریداری و برای کشت محصول در بین کشاورزها توزیع شد.

رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک گفت: دو هزار و ۳۵۰ تن ذرت دانه‌ای برای حمایت از اقتصاد روستاها خریداری و برنامه‌های متنوع در زمینه حمایت از کشاورزان طراحی و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در فصل برداشت ۱۷ هزار و ۷۰۰ تن محصول گندم از سطح مزارع در شهرستان به صورت تضمینی خریداری به عمل آمد، اظهار کرد: مجموعه اداره تعاون روستایی اندیمشک همواره با توجه به ارتباط چهره به چهره با کشاورزان توان خود را در حمایت از کشاورزان و کمک در مسیر خودکفایی در همه زمینه‌ها و محصولات زراعی به کار بسته و حمایت از تولید را اولویت اصلی خود می‌داند

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار