مدیرعامل باشگاه بهمن شیراز گفت:برای حضور در مسابقات فوتبال دسته اول کشور نیاز به 30 میلیارد ریال پول نقد داریم و از آن جا که وعده های مسولان عالیرتبه استان عملی نشده، راهی به جز فروش تیم ندارم .
کد خبر: ۶۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 12 July 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سعید زارعی افزود:هفت سال برای این تیم هزینه کردم و با یک عده بازیکن جوان بومی وهمچنین استفاده ازمربیان جوان به دسته اول کشور صعود کردیم.

وی اضافه کرد:اطمینان دارم که این جوان ها اگر حمایت شوند به سرعت به لیگ برترصعود خواهند کرد.

زارع بیان کرد: امسال تعداد زیادی از تیم های شرکت کننده در دسته دوم باهزینه های بالای 30 میلیارد ریالی نتوانستند به دسته اول صعود کنند اما تیم بهمن با کمتراز پنج میلیارد ریال به دسته اول صعود کرد که باید از وحید رضایی سرمربی ، کادرفنی و بازیکنان تیم نیز تشکر کنم چرا که آنها با جان ودل بازی کردند.

وی افزود:تمام هزینه های این هفت سال را پرداخت کردم و اکنون حدود سه میلیارد ریال به بازیکنان و کادر فنی بدهکارم و برای شروع لیگ دسته اول باید طبق اساسنامه سازمان لیگ مبلغ 15 میلیارد ریال در حساب باشگاه وجود داشته باشد تا اجازه بازی پیدا کنیم که ما این امکان را نداریم.

زارعی ادامه داد:دلم برای این جوانان می سوزد و تا به حال هم به پای آنها صبرکرده ام و با وجود این که کمتراز یک ماه تا آعاز مسابقات باقی مانده حتی هزار تومان هم به ما کمک نشده است و دیگر کاری از دستم برنمی آید و شرمنده بازیکنان و هواداران تیم هستم.

وی افزود: دلم نمی خواهد که تیم بهمن ازاستان فارس خارج شود وبه سرنوشت تیم مرصاد شیراز دچار شود از این رو تاکنون پاسخی به مشتریانی که تعدادشان هم زیاد است،نداده ام و چون وقت کمی تا شروع لیگ دارم مجبورم به رغم میل باطنی آن را به فروش برسانم وازهمه مهمتر تکلیف بازیکنان شایسته تیم را برای رفتن به تیم های دیگر را زودتر مشخص کنم.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران از 25 مردادماه با شرکت 20 تیم در یک گروه آغاز می شود و در پایان سه تیم برتر به صورت مستقیم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

تیم فجر سپاسی و بهمن دو نماینده استان فارس در این مسابقات هستند که تیم فجر با وجود مشکلات مالی اما با تاخیر تمرینات خود را از چندی پیش آغاز کرده و تیم بهمن هم که صدای فروش آن شنیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار