نماینده دفتر نشر معارف در استان اردبیل گفت: نمایشگاه‌های متعدد کتاب در ایام مختلف در اردبیل برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 13 July 2015

سیدعقیل ابراهیم‌زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پاتوق کتاب استان اردبیل در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه کتابی را در مصلای اردبیل برپا کرده‌ایم که علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه‌های متعدد کتاب را در ایام مختلف در اردبیل برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این نمایشگاه با 3 هزار عنوان کتب مذهبی شامل قرآن، نهج‌البلاغه، تفاسیر و سیره زندگی ائمه معصومین و سایر کتب فرهنگی با هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه استان و تحت‌نظر دفتر امام جمعه اردبیل در حال برگزاری بوده که تا عید سعید فطر نیز دایر است.

نماینده دفتر نشر معارف در استان اردبیل با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه غفران الهی و بندگی است، یادآور شد: فضلیت این ماه قرار گرفتن لیالی قدر و نزول قرآن است و شب قدر که برابر هزار ماه است یعنی از عبادت 30 هزار روز بالاتر است و ما هم برای اینکه بتوانیم در ماه معنوی و ضیافت الهی خدمت شایسته‌ای به اصحاب فرهیخته و با فرهنگ دارلاشاد داشته باشیم، سعی می‌کنیم فرهنگ کتابخوانی را نهادینه کنیم.

ابراهیم‌زاده از زحمات توانا مدیر فرهنگی ستاد اقامه نماز جمعه قدردانی کرد و گفت: به زودی شاهد برپایی نمایشگاه در مناسبت‌های مختلف در استان ولایت‌مدار اردبیل خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار