امام‌جمعه ابرکوه:
امام‌جمعه ابرکوه گفت: راه مقابله با دشمنان به‌ویژه آمریکا اسرائیل، مقابله با زیاده‌خواهی‌های آنان در ماجراهای مختلف و به‌طور خاص در مورد برجام است.
کد خبر: ۶۱۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 02 June 2018

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: دانشجویان با صراحت به مطالبه گری پرداختند که امید است توصیه‌های پدرانه مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داده، چالش‌های موجود در جهان اسلام و ایران اسلامی را ببینید و پیشرفت‌های چشم‌گیر کشور را نادیده نگیرند.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز رحلت امام خمینی (ره) تصریح کرد: روح الهی آن رهبر بزرگ ذلت ناپذیر و ستم‌ستیز و نهیبش صاعقه‌ای بود که لرزه بر اندام استکبار و نوکران آن‌ها می‌انداخت. او به‌حق آمریکا را دشمن شماره یک جهان اسلام، شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن نامید و با افشای ماهیت استکباری و درنده‌خویی، آمریکا را به‌عنوان حامی اصلی غده سرطانی در بدنه جهان اسلام یعنی اسرائیل معرفی و بمب بیداری اسلامی را در جهان اسلام منفجر کرد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: پس از امام، لطف خدا شامل حال ملت ایران شد و مردی مدبر، آگاه به تمام مسائل و کانون تجربه در مسائل مختلف، دشمن‌شناس، توانمند و قاطع در برابر بدخواهی و زیاده‌خواهی دشمنان را از سوءقصد و ترور منافقین کوردل نجات داده و به انتخاب خبرگان، او را سکان‌دار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داد.

وی تأکید کرد: امروز راه مقابله با دشمنان به‌ویژه آمریکا اسرائیل، مقابله با زیاده‌خواهی‌های آنان در ماجراهای مختلف و به‌طور خاص در مورد برجام است. ضمن توصیه مجدد دولتمردان به هوشیاری و اینکه غربی‌ها شریک دزد، رفیق قافله و دلسوز منافع خودشان هستند، تدبیرگران برجام بدانند که اروپائیان متحد آمریکا بوده و فشارهای آمریکا را تحمل نمی‌کنند.

خطیب جمعه ابرکوه با بیان اینکه امسال انزجار از اسرائیل و حمایت از قدس باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود، اضافه کرد: اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی موجب زنده شدن شور و شعور انقلابی جوانان فلسطینی در غزه و کرانه باختری خواهد شد. دشمنان ۷ سال داعش را به جان ملت‌های مسلمان انداختند تا ضمن نابودی نیروی انسانی و منابع مالی کشورهای اسلامی، خط مقدم جبهه مقاومت در برابر اسرائیل را به خیابان‌های بغداد، سوریه، پاکستان و افغانستان بکشانند.

حسینی تأکید کرد: جریان تکفیر توانست حرکت بیداری اسلامی را تحریف کند، اما سرانجام مشت پولادین جبهه مقاومت به دهانشان خورد و عراق و سوریه را از چنگ این خون آشامان رها کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار